شنبه 29 اردیبهشت 1403

رتبه کنکور

رتبه کنکور

وب‌گاه عصر ایران

رستگار رحمانی سال1382 با معدل 11و نیم در رشته ریاضی فیزیک دیپلم گرفت، ولی تا سال1385 به‌دلیل مشکلات شخصی در کنکور شرکت نکرد. سال 85پس از شرکت در کنکور موفق به کسب رتبه 30در گروه آزمایشی علوم ریاضی شد، اما به‌دلیل اعزام به خدمت سربازی نتوانست به دانشگاه راه یابد.

خبرگزاری دانا

موحدی گفت: مدرسه نیروگاه اتمی یک مدرسه در تراز ملی و بین المللی است و بعد از چندین سال، در مهرماه امسال مشکل شروع به فعالیت این مدرسه حل شد و دو هنرستان در سطح تراز ملی توسط نیروگاه اتمی در بوشهر ساخته می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با انتقاد از مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر قرار است این شورا بدون کمترین مشورت با مجلس اقدام به اصلاح قوانین کشور کند، دیگر چه نیازی به فعالیت مجلس است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این جلسه همچنین معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل خواستار همکاری اولیا، دبیران، دانش‌آموزان و سرگروه‌های درسی در ارتقای رتبه کنکور استان شد.

خبرگزاری دانا

شاه حسینی معاون استاندار یزد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 250 میلیارد تومان تسهیلات به نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان استان یزد پرداخت شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اسدالله ابراهیمی سال 1351 در تهران به دنیا آمد.16 سال بیشتر نداشت که برای حضور در دفاع مقدس با دستکاری شناسنامه اش راهی جبهه شد. سال‌ها بعد وقتی که فهمید خواهرش به بیماری کلیوی مبتلا شده و نیاز به پیوند کلیه دارد، یک کلیه‌اش را به خواهرش اهدا کرد. پس از جنگ در برنامه های فرهنگی و اعتقادی از مربیان مسجد محل (مهرآباد جنوبی؛ شهرک فردوس) بود. سال 74...

وب‌گاه الف

رئیس باشگاه دانش‌پژوهان جوان با بیان این که نگاه استدلالی و تحلیلی در کنکور سراسری تحقیر می‌شود، گفت: پیشنهاد ما این است که برای تفکیک دانش‌آموزان در رده‌های بالا، به آزمون‌های باکیفیت تشریحی نیاز داریم، بنابراین می‌توان از المپیادهای دانش‌آموزی که چند ده سال قدمت دارند، استفاده کرد.

خبرگزاری دانا

در پی پاسخ به دغدغه خانواده‌های کم برخوردار در فصل انتخاب رشته دانشگاه مشاوره انتخاب رشته به صورت رایگان برای دانش آموزان حاشیه شهر مشهد ارائه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنکور سال جاری قرار نیست پرونده سر‌راست و مشخصی داشته باشد. بعد از بلوایی که در مورد لو رفتن سوالات و تقلب‌های آشکار بلافاصله پس از برگزاری کنکور 1401 بالا گرفت، حالا نوبت مچ‌گیری از داوطلبانی است که به ادعای سازمان سنجش، کارنامه آنها با سوابق تحصیلی‌شان نمی‌خواند. این گروه کارنامه کنکورشان در گرو سازمان سنجش است و فعلا تا تعیین تکلیف‌شان، امکان انتخاب رشته ندارند، اگرچه فرصت را از...

وب‌گاه فرارو

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا 20 مرداد 1401 نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما 36 درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش گفت: اولین کنکور سال آینده دی امسال برگزار می‌شود. دومین کنکور سال 1402 نیز تیر 1402 برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

دانشگاه های دولتی که از طریق کنکور سراسری سال 1401 دانشجو می پذیرند شرایط خود را برای اختصاص خوابگاه دانشجویی اعلام کرده اند و از این میان 32 دانشگاه اعلام کردند تعهدی برای خوابگاه ندارند.

وب‌گاه فرارو

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش اضافه کرد: خبر جدید سازمان سنجش که هنوز کسی از آن اطلاع ندارد این است که برخی رشته‌های خاص که حدود 160 رشته هستند، متقاضی کمتری دارند. اگر رتبه‌های برتر کنکور کمتر از رشته از 100 از آن ها را انتخاب کنند؛ توسط معاونت علمی ریاست جمهوری به آن دانشجویان تا مقطع دکتری حقوق داده خواهد شد. بنابراین از داوطلبان خواستاریم تا دفترچه کنکور را دقیق مطالعه کنند.