پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

رتبه کنکور

رتبه کنکور

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کمیسیون اصل 90 مجلس گزارش خود را درباره رسیدگی به شکایت تعدادی از داوطلبان کنکور سراسری 1399 را در نشست علنی مجلس خواند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون دستیاری تخصصی پزشکی دوره چهل و نهم در روز 22 اردیبهشت ماه 1401 برگزار می‌شود. ثبت نام در این آزمون از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.ir انجام می‌شود و داوطلبان تا ساعت 24 یکشنبه 8 اسفند می‌توانند در آزمون ثبت نام کنند. پیوست شماره 2 دفترچه راهنمای آزمون دستیاری تخصصی پزشکی دوره چهل و نهم جزئیات اجرایی تسهیل ادامه...

خبرگزاری مهر

جزئیات تسهیل ادامه تحصیل استعدادهای درخشان، نخبگان و استعدادهای برتر در دوره های تخصصی به منظور استفاده داوطلبان در آزمون دستیاری دوره چهل و نهم اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نظام آموزشی ایران همواره قرین امتحانات متنوعی بوده که شاید به نوع خود و برمبنای نظر سنجی‌ها از جمله دشوارترین ارزیابی‌های موجود در دنیاست.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: ما متولیان تعلیم و تربیت به مساله رتبه بندی فرهنگیان به عنوان یک فرصت نگاه می کنیم و امیدواریم با اجرای هدفمند رتبه بندی تحولات خوبی در آموزش و پرورش شکل بگیرد.

خبرگزاری تسنیم

گزارش میزگرد "مهاجرت نخبگان" به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

شیفت‌های کاری طولانی، کار سخت، فشرده و پر استرس با لباس‌هایی که حتی حرکت کردن با آنها سخت است، قراردادهای استخدامی که هر سال نگران تمدید آن هستند، حقوق‌هایی که متناسب با زحمت و سختی کارشان نیست و... همگی یادآور شغلی است که در روزهای سخت و نفس‌گیر کرونا با اینکه خودشان حال خوشی نداشتند اما بر بالین بیماران ماندند و بار دیگر صحنه‌های ایثار و فداکاری را در مراکز درمانی رقم زدند؛ پرستارانی...

خبرگزاری دانا

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان زنجان به منظور تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان برگزار و ضمن قدردانی از زحمات 4 ساله رضا عسگری در کسوت فرماندار زنجان، پرویز خالقی به سمت سرپرست فرمانداری زنجان معارفه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر شما هم می‌خواهید برای شرکت‌ها و کارفرمایان مختلف رزومه کاری بفرستید یا قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور را دارید، باید اول‌ازهمه یک رزومه حرفه‌ای برای خودتان بسازید.

خبرگزاری میزان

اگرچه بیان این رابطه که افرادی که تمکن مالی لازم را دارند توانسته اند رتبه‌های برتری را کسب کنند صحیح نیست، اما در میان قریب به اتفاق آن‌ها دانش آموزانی وجود دارد که اولا در مناطق شهری، ثانیا در مدارس غیر دولتی و ثالثا باتوجه به شرایط مناسب مالی در این میدان بزرگ حاضر شده اند و گوی سبقت را ربوده اند.

وب‌گاه تابناک

رئیس هیأت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور و رئیس مجلس، خواهان اصلاح مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس هیأت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور و رئیس مجلس، خواهان اصلاح مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی شد.

وب‌گاه الف

کارگروه آموزش دیده بان شفافیت و عدالت، در گزارشی به مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با موضوع "سیاست ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی" که در تیرماه امسال به تصویب رسید، واکنش نشان داد. این مصوبه قرار است از سال 1402 اجرایی شود.

وب‌گاه عصر ایران

"قدیما مامانا یه جوری آب حمومو داغ میکردن که میتونستی چای کیسه‌ای بندازی تو لگن، بعد از حموم یه چایی هم بخوری".

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: به تازگی ویدئویی از «سروش رفیعی» در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده که واکنش کاربران را در پی‌داشته است. او در جشنی که برای تعیین جنسیت فرزندش گرفته، وقتی متوجه می‌شود که همسرش یک فرزند دختر را باردار است، گریه‌اش می‌گیرد. حالا سوال این است که اگر متوجه می شد که فرزندش پسر است، آیا فرقی می‌کرد؟