شنبه 29 اردیبهشت 1403

رتبه کنکور

رتبه کنکور

وب‌گاه مشرق نیوز

خانواده‌ها در یک زمان کمی با یک سردرگمی روبه‌رو هستند و مجبور می‌شوند برای رفع نگرانی‌شان هر کاری از دستشان بر می‌آید، انجام دهند پس مثلا 40 میلیون پرداخت می‌کنند و اینجا لحظه‌ای است که فریب می‌خورند.

خبرگزاری دانا

کیومرث پرندین گفت: امسال رتبه‌های خوبی توسط دانش آموزان کرمانشاهی کسب شد به گونه‌ای که 19 رتبه دو رقمی در گروه‌های آزمایشی تجربی ریاضی و انسانی به دست آمده که موفقیتی قابل توجه توسط دانش آموزان مستعد استان کرمانشاه محسوب می شود.

خبرگزاری دانا

جلالی رتبه سوم کنکور از یزد با اشاره به اینکه استفاده از فضای مجازی اصلا دغدغه‌ام نبود، گفت: شرایط کرونایی باعث شد بهتر مطالعه کنم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نتایج اولیه آزمون سراسری امسال هم‌اکنون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد و متقاضیان می‌توانند از نتیجه اولیه آزمون خود آگاهی یابند. طبق اعلام سازمان سنجش 1 میلیون و 82 هزار و 900 داوطلب کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته شدند که می‌توانند پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته برای ثبت‌نام در دوره‌های با آزمون...

خبرگزاری دانا

دومین روز از ماراتن کنکورسراسری با رقابت دانش آموزان رشته علوم انسانی در حالی برگزار شد که مادران و پدران با اضطراب در محوطه آزمون منتظر فرزندانشان بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: کارشناس روانشناسی و مشاوره تحصیلی گفت: استرس بیش از حد داوطلب، سبب موفق نشدن در تمرکز و مهارت‌های تست‌زنی خواهد شد، پس والدین اگر ترس و استرسی در رابطه با کنکور فرزند خود دارند، تلاش کنند که این ترس و اضطراب را به او انتقال ندهند و سعی کنند استرس را در خود کنترل نمایند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه از برگزاری سومین دوره طرح توانمندسازی «صدف» در خرداد ماه امسال خبر داد و گفت: در برگزاری این دوره به دنبال توانمند کردن دانشجویان و دانش‌آموختگان کرمانشاهی هستیم تا بتوانند به راحتی جذب بازار کار شوند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مدارس سطح استان تا پایان سال تحصیلی جاری و اعلام نتایج امتحانات، حق ثبت‌نام و حتی پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان را ندارند.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - خورشید کم‌کم از پشت کوه سر می‌خورد پایین، ماه یواشکی با آن خنده‌های هلالی‌اش از پشت ابرها سرک می‌کشد تا وقتش که رسید پر تب و تاب میان ستاره‌ها جا خوش کند.

خبرگزاری ایسنا

یک روانشناس به تاثیر منفی خود پنداره کاذب دانش آموزان کنکوری در عدم رضایت برای حضور در دانشگاه‌های رده پایین اشاره کرد و گفت: چناچه خود ایده‌آل دانش آموز با خودپنداره واقعی او فاصله‌زیادی داشته باشد، در صورت عدم موفقت در کنکور، نگرش منفی نسبت به توانایی‌های خود پیدا می‌کند و تصور می‌کند در هیچ حوزه‌ای شخص موفق و مفیدی نخواهد شد.

خبرگزاری دانا

ستاری گفت: کنکور، معیار مناسبی برای تشخیص استعدادها نیست، هر کسی استعدادی دارد که در آن نابغه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه ایران در گزارشی، نوشته است: چند روزی از انتخاب رشته داوطلبان کنکور 99 دانشگاه‌ها می‌گذرد. آنهایی که رتبه‌های برتر را کسب کردند خیالشان برای انتخاب رشته و دانشگاه مورد علاقه‌شان راحت است. اما کار انتخاب رشته برای آن دسته از داوطلبانی که به نسبت آنان، رتبه هایی پایین تر به‌دست آورده‌اند بسیار سخت است.

خبرگزاری ایسنا

یک متخصص روانشناس کودک و نوجوان با اشاره به استرس و اضطراب ناشی از اعلام نتایج کنکور در نوجوانان گفت: کنکور انتهای راه نوجوانان نیست و الزاما همه نوجوانان نمی توانند از نظر تحصیلی موفق باشند، لذا بهتر است والدین از کودکی استعداد فرزندانشان را بیابند و به جای ایجاد تنش در خانواده، باور داشته باشند افرادی که می توانند در حیطه استعداد خود قدم بردارند، موفق‌تر از کسانی هستند که رتبه‌های...

خبرگزاری مهر

برگزاری دونوبت کنکور سراسری برای ورودی مهر و بهمن را شاید بتوان یکی از راه حل هایی دانست که می تواند به قائله جنجال بر سر تعویق و حذف کنکور پایان دهد؛ این را یکی از کارشناسان آموزشی می گوید.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - جایگاه نامناسب استان بوشهر درکسب رتبه گروههای مختلف آموزشی که سالیان سال دانش آموزان بوشهری را بدلیل ناعدالتی آموزشی، آزرده خاطر می کرد، با تدبیر دولت و با اجرای طرحی به عنوان تقویت بنیه علمی دانش آموزان، موجب شد رتبه پذیرفته شدگان این استان از 20 در سال 92 به 15 در سال گذشته ارتقا یابد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: رتبه کنکور این استان در دولت تدبیر و امید پنج رتبه ارتقا یافت.