شنبه 15 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور خارجه از آزادی پنج خدمه ایرانی هواپیمای ونزوئلایی توقیف‌شده در آرژانتین خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان استان یزد گفت: پلیس و دستگاه قضایی با اغتشاشگران برابر قانون برخورد می کند و به هیچ عنوان با آشوبگران مماشات نمی کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هکر‌ها با نوعی بدافزار در ایستگاه‌های عمومی شارژ گوشی می‌توانند اطلاعات شما را سرقت کرده و با آن‌ها جرایم سایبری مرتکب شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این جنایت هولناک روز 14 آذر سال 1399 هنگامی رخ داد که دو برادر به نام‌های «محمد - ن» و «حیدر - ن» با جوان دیگری به نام «علی - ف» درگیر شدند. در این درگیری که پس از یک مشاجره لفظی آغاز شده بود، «علی - ف» به شدت مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: اهمیت حفظ سلامت دندان‌ها به حدی است که اخیرا در یکی از معتبرترین مجلات علمی، ارتباط میان حفظ سلامت دندان‌ها با طول عمر مورد تایید قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی بهادری جهرمی که ظهر امروز برای شرکت در یک نشست دانشجویی در دانشگاه علامه طباطبایی حاضر شده بود، پس از پایان این نشست، در جمع دانشجویان معترض حاضر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی گفت: کودکانی که به عنوان کودکان کار و خیابانی از سوی سرشبکه‌ها و باند‌ها و برخی از خانواده‌ها استثمار می‌شوند، ماهیانه درآمدی بین 50، 100 و 150 میلیون تومانی را دارند که رقم بسیار قابل توجهی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، ضمن بیان اینکه عفاف و حجاب زنان از مولفه‌های قدرت ملی جمهوری اسلامی است، گفت: دشمنان ایران اسلامی این موضوع را هدف قرار داده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس از مردم این منطقه خواسته تا از ساختمان‌ها خارج شوند. همچنین خیابان به روی همه عابران پیاده و همچنین وسایل نقلیه که قصد داشتند وارد منطقه شوند، بسته شده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لینکدین، شبکه‌ی اجتماعی محبوب مشاغل، شامگاه اول مهرماه به‌همراه گوگل‌پلی، اپ‌استور و سایت استارلینک از دسترس کاربران ایران خارج شده بود؛ اما اکنون گزارش کاربران حکایت از آن دارد که این شبکه‌ی اجتماعی بار دیگر دردسترس قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز این کمیسیون به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان استیضاح کننده خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک داور فوتبال وسط یک دیدار از هوش رفت و نقش بر زمین شد. در همین میان بازیکنان بالای سر او حاضر شدند و از تیم پزشکی حاضر در استادیوم در خواست کردند وارد زمین شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال درباره وضعیت سردار آزمون اعلام کرد: با همکاری حرفه‌ای، سازنده و مثبت میان فدراسیون فوتبال و باشگاه لورکوزن آلمان، سردارآزمون تا روز 29 اکتبر (7 آبان) زیر نظر کامل کادر فنی تیم ملی ایران خواهد بود و پس از این تاریخ برای ارزیابی مجدد به باشگاه خود بازخواهد گشت.

خبرگزاری مهر

سارا عرفانی نویسنده و موسس کانون ادبی بانوی فرهنگ گفت: دورهمی اهالی فرهنگ و ادب با محوریت داستان‌خوانی از 24 مهر یکشنبه هر هفته در حوزه هنری برگزار می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خضریان در توضیح نشست اعضای کمیسیون با دادستان کل کشور اظهار کرد: در این جلسه طبق روال همکاری مستمر کمیسیون اصل نودم قانون اساسی و دستگاه قضایی موضوع پرونده‌های ارجاع شده به شعب ویژه جهت برخورد قضایی با متخلفین مورد رسیدگی و پیگیری قرار گرفت تا با همکاری دادستان در جهت احقاق حقوق عامه اقدام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون اصل نود با اشاره به جلسه این کمیسیون با دادستان کل کشور گفت: شواهد و بررسی‌های دقیق نشان می‌دهد هیچ‌کسی در شب واقعه زندان اوین بر اثر انفجار مین آسیبی ندیده و اساسا کسی موفق به فرار از زندان نشده است تا روی مین برود. صداهای انفجار شنیده شده مربوط به اقدامات امنیتی و حفاظتی پلیس بوده است و در نتیجه گزارشاتی در خصوص انفجار مین و یا فرار افراد از زندان به هیچ وجه صحیح نیست.