جمعه 14 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترکیه از آزمایش موفق اولین موشک بالستیک خود با برد متوسط خبر داد. این موشک از نوع تایفون بوده و با طی مسافت 561 کیلومتری به هدف برخورد کرده است. ترکیه در صنعت موشکی به‌طور کامل به ناتو و کشورهای غربی وابسته است.

وب‌گاه ورزش سه

قرار است از پیراهن تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی 2022 روز شنبه رونمایی شود.

خبرگزاری مهر

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: اگر واکنش سریع مسئولان نبود، قطعا آمار کشته های حادثه زندان اوین بیش از اینها بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

عکس جدید پارسا پیروزفر در اینستاگرام خبرساز شد.

وب‌گاه فرارو

فروزانفر با اشاره به اینکه 200 نفر درگیر اجرای این نمایش هستند افزود: این اثر دکوری سنگین و انفجارهای متعددی دارد. ابتدا قرار بود 25 اجرا داشته باشیم اما به دلیل تاخیری که ایجاد شد این سینمایش 15 اجرا خواهد داشت و در هر اجرا می‌تواند میزبان 4000 مخاطب باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نشریه انگلیسی خواهان محرومیت تیم ملی ایران از حضور در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر شد!

وب‌گاه عرشه آنلاین

فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی (IFSC) نوشته است: «مهم است که تاکید کنیم که ایمنی ورزشکاران برای ما بسیار مهم است و ما از هر تلاشی برای حفظ امنیت یک عضو ارزشمند جامعه خود در این شرایط حمایت می‌کنیم.»

وب‌گاه 55 آنلاین

شهردار سابق تهران گفت: در واقع سیستم یک معذرت‌خواهی به مردم بدهکار است. اگر خون از دماغ کسی به عمد و غیرعمد بیاید مسوولیتش با مسوولان است. این جزو آموزه‌های دینی ماست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک دزد که برای سرقت به یک خانه رفته بود در لحظه فرار مورد حمله یک سگ قرار می گیرد و از پشت بام خانه به پایین پرتاب می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، گزارشی از فعالیت هیئت‌های نظریه‌پردازی در 18 سال گذشته ارائه شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو زن ایرانی در کابینه جدید دولت سوئد انتخاب شدند

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان می‌گوید با پیگیری‌های خوبی که انجام شده، به طور جدی به دنبال دریافت حکم دائمی در قانون بودجه هستیم تا به صورت مستمر سهم دولت به حساب معلمان نزد صندوق واریز شود.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه اوکراین روز دوشنبه نیز خواستار تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران با ادعای استفاده روسیه از هواپیماهای بدون سرنشین ساخت ایران شده بود. «دیمیترو کولبا» وزیر خارجه اوکراین روز دوشنبه با ادعای استفاده ارتش روسیه از پهپادهای ساخت ایران در نبرد علیه کی‌یف، خواستار تحریم ایران شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی حمیدیه با اشاره به قتل دو نفر و مصدومیت دو نفر دیگر در یک مراسم عروسی از دستگیری قاتل در کمتر از 12 ساعت در این شهرستان خبر داد.