جمعه 14 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرهاد مدیری پسر بازیگر شناخته شده سینما در استوری جدیدش نوشته اظهارنظر اول چهره‌ها اعتقاد قلبی و واقعی آنهاست و اظهارات بعدی به خاطر فشارهایی است که به آنها وارد می‌شود. او گفته ابله نباشیم و بدانیم که هر کسی ممکن است تحت فشارهای مختلفی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماموران با اقدامات تخصصی و رصد اطلاعاتی، قاتل را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی، مجرم در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرهاد مدیری در استوری جدیدش نوشت: اظهارنظر اول چهره‌ها اعتقاد قلبی و واقعی آنهاست و اظهارات بعدی به خاطر فشارهایی است که به آنها وارد می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سریال «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی درباره زندگی مردی با 4 همسر در سال‌های دهه‌های ابتدایی قرن 14 شمسی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

گفتنی است طبق بند (1-14-10) از مجموعه قوانین ایران نادو، ورزشکار محروم از شرکت در تمامی مسابقات داخلی، خارجی و هرگونه فعالیت ورزشی در همه رشته‌های ورزشی محروم خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

فصل پنجم «کودک‌شو» روزهای پیش‌تولید را می‌گذراند و قرار است فصل زمستان کنداکتور شبکه نسیم را گرم کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه عصراقتصاد در یک مطلب طنز به به سخنان معاون وزیر ارتباط مبنی بر اینکه «خودتان از قبل باید به این فکر می‌بودید که احیاناً اگر روزی اینستاگرام بسته شود چه اتفاقی می‌افتد؟ از ابتدا نباید از اینستاگرام استفاده می‌کردید» پردخته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار اردکان می‌گوید با رعایت کار نانوایی‌ها به منظور تامین نان شهروندان، ایجاد نانوایی‌های جدید، افزایش سهمیه بعضی نانوایی‌ها و سایر مسایل مربوط به تولید نان، در آینده نزدیک دغدغه مردم حل خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی منابع خبری مدعی شده‌اند شورای امنیت سازمان ملل متحد در نشستی غیرعلنی به بررسی ادعاها درباره استفاده روسیه از پهپادهای ساخت ایران خواهد پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های انگلیس که در چندین سال گذشته تیم ملی کشورشان در جام‌های جهانی همواره ناکام بوده، تلاش مذبوحانه‌ای را آغاز کرده تا با ترفندهای خاص خود بیرون از مستطیل سبز تیم ملی ایران را به حاشیه بکشانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس پیگیری‌ها از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قرار شده ارزیابی مجدد انجام شود تا دهک دهمی‌ها نیز مشمول یارانه دوم دولت قرار گیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زنجبیل حاوی ترکیبی فعال به نام جینجرول است. مصرف زنجبیل کمک می‌کند بهتر به هدفتان در کاهش وزن دست پیدا کنید؛ اما وقتی زنجبیل را وارد رژیم غذایی خود می‌کنید، باید مراقب باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رفتار سختگیرانه والدین ممکن است خطر افسردگی را در DNA کودک ایجاد کند.