شنبه 14 مهر 1403

رستمی: شهید رئیسی تراز ریاست جمهوری را بالا برد / آیت الله رئیسی همیشه بر پرهیز از اختلاف تاکید داشت + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مصطفی رستمی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و معاونان وزیر علوم در به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت ضمن ابراز تسلیت به مناسبت...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مصطفی رستمی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و معاونان وزیر علوم در به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت ضمن ابراز تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش، به دیدار خانواده شهدای خدمت با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشاتی فرمودند که یکی از بهترین افراد زیر آسمان را از دست دادیم و این موضوع نشانگر نقش برجسته و والای شهید رئیسی است‌.

وی با بیان اینکه رسالت و مسئولیت ما نسبت به این حادثه با بازخوانی دقیق و توجه به اتفاق رخ‌داده بهتر معنا پیدا می کند، افزود: مصیبت‌ها باید پلی برای حرکت باشد زیرا بر اساس آیات قرآن کریم، قطعا مصیبت به سراغ ما می‌آید و ما وظیفه «و بشرالصابرین» را داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) نه با معجزه بلکه با کمک مجاهدان، مشکلات را یکی پس از دیگری کنار گذاشت و داغ شهادت اصحاب مجاهد را دید در حالی که بر اساس آیات و روایات هر داغ بر مومن ایمان و صبر را قوی‌تر می‌کند و این امر باعث جامعه‌ای قوی‌تر می‌شود. ما افرادی را از دست دادیم که کم‌نظیر بودند؛ شهید رئیسی و هیئت همراه هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی داشتند و این مصیبت بزرگی است در حالی که انقلاب اسلامی این مصیبت‌ها را پیش از این نیز به خود دیده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ضمن اشاره به فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی در دهه 60 تصریح کرد: دشمن تمام عرصه‌های جنگ را در این سال‌های اخیر به میدان آورده است، اما رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما به قله نزدیک شدیم و نباید خسته شویم و این نقطه همین نقطه‌ای است که 1400 سال انتظار دستیابی به آن را داریم.