جمعه 14 اردیبهشت 1403

رضا شاه

رضا شاه

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: درخواست فرجام‌خواهی رییس و اعضای جمعیت فدائیان اسلام به دستور محمدرضا پهلوی رد شد. طبق دستور شاه حکم اعدام نواب صفوی و فداییان سلام به موقع اجرا شود.

وب‌گاه الف

وب‌گاه عرشه آنلاین

سناریوی محتمل با ضریب 5 درصد است. این انقلاب، استعداد تبدیل شدن به جنگ داخلی و جدایی طلبی و ایجاد یک دهه مسائل سیاسی حاد، در قالب خونریزی‌ها و زد و خورد‌های شدید را دارد، در این شرایط ناامن، دست‌کم برای یک دهه اقتصاد کنار زده و رشد اقتصادی منفی خواهد شد. نشست «موقعیت توسعه در ایران» و در «آکادمی دانایان» و با حضور و مدیریت حسین عبده تبریزی و علی سرزعیم اقتصاددان برگزار شد. وبسایت جماران...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اول دولت روحانی گفت: هاشمی برای حرکت به سمت حکمرانی خوب، مدام به حکومت مشورت می‌داد و کمک می‌کرد که اصلاح درونی را انجام دهد. هاشمی هم سعی می‌کرد گوش شنوایی داشته باشد و از همه حرف بشنود و هم یک مشاور امین، صادق، صریح و دلسوز برای امام و رهبری باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

17 دی 88 سال پیش اجرای پروژه کشف حجاب آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل حزب موتلفه گفت: در نامه‌ای که برای مدیر مسئول روزنامه شرق فرستادم پرسیدم تعریف شما از اصلاحات چیست؟ نتوانستند منظور خود را بیان کنند.

وب‌گاه فرارو

عکس‌هایی که در اینجا ملاحظه می‌کنید، تصاویری از دو طاق نصرت در دو نقطه از شهر تهران را نشان می‌دهند که برای تجلیل از به تخت نشستن رضا خان بر پا شده بودند.

وب‌گاه الف

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اگر شورای نگهبان سخت‌گیری بیش از حدی انجام دهد و فراتر از قانون و یا سلیقه‌ای عمل کند بر روی مشارکت اثر می‌گذارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اگر شورای نگهبان سخت‌گیری بیش از حدی انجام دهد و فراتر از قانون و یا سلیقه‌ای عمل کند بر روی مشارکت اثر می‌گذارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب درباره انتخابات مجلس آتی نکاتی را بیان کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: اگر شورای نگهبان سخت‌گیری بیش از حدی انجام دهد و فراتر از قانون و یا سلیقه‌ای عمل کند بر روی مشارکت اثر می‌گذارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: افزایش اقتدار، امنیت می‌آورد. افزایش امنیت پیشرفت همه جانبه می‌آورد. بنابراین مشارکت یک مسئله پیش پا افتاده و ساده نیست.

وب‌گاه فرارو

خیابان فلسطین به دلیل آنکه به یکی از در‌های کاخ زیبای مرمر منتهی می‌شد قبل از انقلاب اسلامی به نام خیابان کاخ شناخته می‌شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: خیابان فلسطین به دلیل آنکه به یکی از درهای کاخ زیبای مرمر منتهی می‌شد قبل از انقلاب اسلامی به نام خیابان کاخ شناخته می‌شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک کارشناس حقوقی درخصوص ابطال رای کسر امتیاز از 2 باشگاه سپاهان و پرسپولیس توسط کمیته استیناف توضیح داد.