جمعه 31 فروردین 1403

رضا شاه

رضا شاه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اداره پارک ملی کویر گرمسار از دستگیری دو شکارچی متخلف در این منطقه حیات وحش خبر داد و گفت: از این متخلفان اسلحه شکاری و 27 فشنگ چهار پاره کشف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

منابع آگاه از ترکیدگی لوله در شب گذشته در سالن کنفرانس موزه ظروف سعدآباد و آب‌گرفتگی این بخش موزه خبر دادند، اما خوشبختانه به بخش آثار موزه‌ای آسیبی وارد نشده است.

وب‌گاه فرارو

منابع آگاه از ترکیدگی لوله در شب گذشته در سالن کنفرانس موزه ظروف سعدآباد و آب‌گرفتگی این بخش موزه خبر دادند، اما خوشبختانه به بخش آثار موزه‌ای آسیبی وارد نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بسیاری از پژوهشگران و محققان بر این باورند که اوین را باید در زمره مکان‌های باستانی پایتخت قرار داد و برای اثبات این موضوع به وجود درخت چنار چندصدساله در این محله اشاره می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهندس بازرگان از امام نامه گرفته بود فعلاً هویدا را نکشند. قبل از اینکه بازرگان وارد شود به خلخالی خبر رسید و هویدا را تیرباران کرد. بازرگان با چند نفر دیگر که وارد شدند، خلخالی گفت: دیر آمدید!

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - امیرحسین مفیدی*: یکی از مهم‌ترین مسائلی که بسیاری از افراد در سراسر جهان با آن مواجه هستند، مسئله آموزش و پرورش می‌باشد؛ چراکه این حوزه با مسئله تربیت و تعلیم افراد یک جامعه مرتبط بوده و موجب شکوفایی و یا عقب ماندگی یک جامعه خواهد شد. آموزش و پرورش به عنوان موثرترین عامل پیشرفت در جوامع امروزی مطرح است. این نظام یکی از بنیان‌های اصلی هر ملت و قلب تپنده...

وب‌گاه فرارو

چندی پیش عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شبکه اجتماعی ایکس / توئیتر از افتتاح موزه‌ی نظامی سعدآباد خبر داد و نوشت: «موزه‌ی نظامی سعدآباد پس از سال‌ها تعطیلی با رفع مشکلات بازگشایی شد. سیر تحول فناوری‌های دفاعی در طول تاریخ جالب است. در مقاطعی از تاریخ، سرداران شجاع ایرانی به خوبی از ادوات نظامی استفاده مطلوب کردند و در برخی مواقع هم برعکس! زرادخانه‌ی بزرگ...

وب‌گاه خبر آنلاین

گاف وزیر در توئیتر با واکنش کاربران روبه‌رو شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به آداب و مناسکی که در حال حاضر بین مردم وجود دارد تصریح کرد: خیال می‌کنیم که اگر خادمان حرم یک گرزی به دست دارند و ما آن را می‌بوسیم به بهشت می‌رویم. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به آداب و مناسکی که در حال حاضر بین مردم وجود دارد تصریح کرد: خیال می‌کنیم که اگر خادمان حرم یک گرزی به دست دارند و ما آن را می‌بوسیم به بهشت...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به آداب و مناسکی که در حال حاضر بین مردم وجود دارد تصریح کرد: خیال می‌کنیم که اگر خادمان حرم یک گرزی به دست دارند و ما آن را می‌بوسیم به بهشت می‌رویم.

وب‌گاه فرارو

امروز 11 فروردین نود و نهمین سالروز تصویب قانون اصلاح تقویم در پنجمین دوره مجلس شورای ملی در سال 1304 است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پنجمین دوره مجلس شورای ملی به طرحی رای داد که بر اساس آن ضمن حفظ سالروز هجرت پیامبر از مکه به مدینه به عنوان مبنای محاسبه تاریخ شمسی، نام ماه‌های تقویم از نام های پارسی باستان به نام‌های فعلی تغییر یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پنجمین دوره مجلس شورای ملی به طرحی رای داد که بر اساس آن ضمن حفظ سالروز هجرت پیامبر از مکه به مدینه به عنوان مبنای محاسبه تاریخ شمسی، نام ماه‌های تقویم از نام های پارسی باستان به نام‌های فعلی تغییر یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: به دنبال مفت‌خوری معنوی هستیم یعنی هر طور که می‌خواهیم زندگی می‌کنیم و بعد انتظار داریم با یک کار کوچک به بهشت برویم.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سال 1309 خورشیدی کلنل رضا قلی امیرخسروی، رئیس بانک پهلوی، برای رضا شاه پهلوی، به کمپانی پیرس ارو، سفارش ساخت اتومبیلی متفاوت را دارد که در روز رونمایی، سر و صدای زیادی در آمریکا به پا کرد.

وب‌گاه فرارو

آدولف هیتلر پیشوای آلمان نوروز و آغاز سال 1318 را به رضا شاه پهلوی تبریک گفت.