پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

رضا یزدانی

رضا یزدانی

خبرگزاری تسنیم

تیم بانک شهر در دومین مبارزه خود در کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان، نبرد دو تیم ایرانی را به سود خود تمام کرد.

خبرگزاری دانشجو

چند روز پیش نامه‌ای در رسانه‌های کشور منتشر شد که در آن رئیس فدراسیون کشتی فرانسه از رضا یزدانی قهرمان اسبق جهان خواسته بود تا اردیبهشت‌ماه با حضور در پاریس یک دوره آموزشی برای آزادکاران فرانسه برگزار کند. قرار بود این دوره 15 روزه و تامین تمام امکانات و تسهیلات آن نیز بر عهده کشور میزبان باشد. رضا یزدانی نیز این پیشنهاد فرانسه را تایید کرد. اما واقعیت این پیشنهاد چیست و چرا یزدانی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، هادی حبیبی در حاشیه برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در خصوص این تورنمنت به خبرنگاران اظهار داشت: بانک شهر به عنوان قهرمان لیگ برتر کشتی در این مسابقات حضور پیدا کرده و تیم منتخب مازندران نیز با نام پتروشیمی شازند در این دوره از رقابت‌ها به روی تشک می‌روند. این رقابت‌ها با همت سازمان لیگ و اسپانسر‌ها در حال برگزاری و هفت تیم خارجی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ملی‌پوش با تجربه ایران و دارنده مدال نقره جهان در جریان رقابتهای روز نخست کشتی آزاد جام باشگاه های جهان مقابل حریف خود تن به شکست داد.

وب‌گاه فرارو

ملی‌پوش با تجربه ایران و دارنده مدال نقره جهان در جریان رقابت‌های روز نخست کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان مقابل حریف خود تن به شکست داد.

خبرگزاری تسنیم

دارنده دو نشان طلای جهان که در عضویت تیم بانک شهر قرار دارد، برای تماشای کشتی اول تیمش در سالن خانه کشتی تنکابن حاضر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، هشتمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان از صبح امروز (شنبه) به میزبانی ایران و شهر تنکابن با حضور 9 تیم از کشور‌های ایران (دو تیم)، روسیه، بلاروس، هندوستان، قرقیزستان، ارمنستان، گرجستان و قزاقستان در حال پیگیری است. *اتفاق جالب توجه در این است که وضعیت میزبانی تنکابن نسبت به 2 سال گذشته میزبانی رقابت‌های جام تختی را بر عهده داشت شرایط...

خبرگزاری تسنیم

تیم پتروشیمی شازند دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است که از صبح امروز (شنبه) در تنکابن آغاز خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

تیم بانک شهر از محمدحسین محمدیان و مجتبی گلیج مدعیان وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد در وزن 125 کیلوگرم مسابقات باشگاه‌های جهان استفاده خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

هفت تیم خارجی روسیه، بلاروس، گرجستان، ارمنستان، هندوستان، قرقیزستان و قزاقستان تیم‌هایی هستند که حضورشان در رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان قطعی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فدراسیون کشتی فرانسه از رضا یزدانی دارنده 4 مدال طلا و برنز جهان برای آموزش کشتی‌گیران این کشور دعوت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس فدراسیون کشتی فرانسه در نامه ای به رییس فدراسیون کشتی ایران، از رضا یزدانی برای برگزاری دوره آموزشی برای کشتی‌گیران المپیکی این کشور دعوت کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس فدراسیون کشتی فرانسه به‌صورت رسمی از رضا یزدانی قهرمان نامدار جهان برای برگزاری یک اردوی آموزشی در پاریس دعوت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

رضا یزدانی از سوی فدراسیون کشتی فرانسه جهت برگزاری یک اردوی آموزشی دعوت شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس فدراسیون کشتی فرانسه به‌صورت رسمی از رضا یزدانی قهرمان نامدار جهان برای برگزاری یک اردوی آموزشی در پاریس دعوت کرد.

خبرگزاری تسنیم

عباس گادژی ماگمادوف که روز دوشنبه در بخارست قهرمان وزن 61 کیلوگرم اروپا شد، برای همراهی تیم بانک شهر وارد ایران خواهد شد.