جمعه 14 اردیبهشت 1403

رضا یزدانی

رضا یزدانی

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه ورزش سه

کامران قاسمپور برای چندمین بار در ماههای اخیر با مصدومیت جدی مواجه شده و کادرفنی تیم ملی را هم برای انتخابی 97 کیلو به فکر فرو برده است.

وب‌گاه فرارو

دارنده مدال نقره سال 2021 امید‌های جهان می‌گوید وزنش به خوبی بالا رفته و امسال همه را در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور غافلگیر خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

دارنده مدال نقره سال 2021 امیدهای جهان می‌گوید وزنش به خوبی بالا رفته و امسال همه را در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور غافلگیر خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم بانک شهر اعلام کرد: بستن قرارداد و کشتی‌نگرفتن برخی از آزادکاران موجب دلسردی در لیگ برتر این رشته می‌شود.

وب‌گاه فرارو

کشتی گیر آزادکار تیم ملی، گفت: قطعا در سال المپیک، همه می‌خواهند شانس خودشان را برای رسیدن به المپیک امتحان کنند. من هم اگر بخواهم موفق شوم باید پیه رقابت و مبارزه با همه حریفان و مدعیان را به تنم بمالم.

وب‌گاه ورزش سه

غلامرضا محمدی در بازگشت دوباره به دنیای مربیگری، به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان و مدیر تیم های پایه این رشته معرفی شد و کار خود را از روز شنبه هجدهم آذر 1402 آغاز خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کشتی گیران ایرانی در بازی های آسیایی هانگژو موفق شدند 10 مدال رنگارنگ به دست آورند.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - فاطمه قربانی رضوان؛ نام فیلم سینمایی «آهو» در لیست اکران‌های پاییزی خودنمایی می‌کند. در خلاصه این فیلم آمده است: «آهو» حکایت انزوای خودخواسته دختری است که آرزوهایش را بر باد رفته می‌بیند، اما هنوز امیدش را از دست نداده است. رضا کیانیان، علی مصفا، حامد کمیلی، سهیلا رضوی، رضا یزدانی و سپیده آرمان از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند و نوید محمدزاده...

خبرگزاری تسنیم

در آستانه اکران عمومی فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» و «آهو» که از چهارشنبه 3 مهرماه روی پرده سینما خواهند رفت از پوستر رسمی این دو فیلم رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از پوستر فیلم سینمایی «آهو» که از روز چهارشنبه در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد می‌شود، رونمایی شد.

وب‌گاه فرارو

قهرمان کشتی آسیا اعلام کرد، در سال المپیک 2024 کارش را برای رسیدن به دوبنده وزن 86 کیلوگرم تیم ملی دنبال خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

قهرمان پیشین کشتی جهان می‌گوید زارع تنها کسی است که می‌تواند رکورد مدال‌های یزدانی را بشکند و اکنون نیز آنقدر بی‌رقیب است که فینالش را 10 بر صفر تمام می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

نگاهی به عملکرد کشتی آزاد ایران در 4 دوره اخیر بازی‌های آسیایی نشان می‌دهد، شاگردان پژمان درستکار نتایج بهتری را نسبت به سال‌های 2010 و 2018 گرفتند و در کشتی فرنگی نیز شاگردان حسن رنگرز نسبت به 2 دوره اخیر عملکرد بهتری داشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا یزدانی درباره زمان اعلام نتایج نهایی آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی گفت: زمان دقیق اعلام نتایج این آزمون مشخص نیست، اما نتایج نهایی اوایل آبان ماه به اطلاع داوطلبان می‌رسد. وی با بیان اینکه 93 درصد از دانشجویان شرکت‌کننده در مرحله تئوری موفق به شرکت در آزمون عملی شدند، اظهار کرد: این احتمال وجود دارد که میزان موفقیت دانشجویان در مرحله عملی...