پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

رضا یزدانی

رضا یزدانی

خبرگزاری تسنیم

ماگومدرسول گادژی ماگمادوف قهرمان روسی می‌گوید تجربه 4 عمل جراحی و بازگشت به میدان را داشته و به همین دلیل اعتقاد دارد که حسن یزدانی مسیر درستی را می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارس خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، هشتمین دوره رقابت کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در حالی 5 و 6 اسفند ماه در تنکابن برگزار شد که در نهایت بانک شهر به قهرمانی این مسابقات رسید. امیر حسین فیروزپور ملی‌پوش کشورمان که در ترکیب بانک شهر حضور داشت در گفتگو با ما، اظهار داشت: مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان در بالاترین سطح خود پیگیری شد و با هماهنگی رضا یزدانی سرمربی بانک شهر در مدت...

وب‌گاه ورزش سه

هشتمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام باشگاههای جهان با قهرمانی قابل پیش بینی تیم بانک شهر به پایان رسید.

وب‌گاه فرارو

رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان با قهرمانی شاگردان رضا یزدانی به پایان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان با قهرمانی شاگردان رضا یزدانی به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

تیم بانک شهر ایران به عنوان قهرمانی هشتمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان دست پیدا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بانک شهر عنوان قهرمانی مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد.

خبرگزاری تسنیم

تنها برد تیم هندی مقابل بانک شهر در فینال باشگاه‌های جهان با برتری سجاد غلامی مقابل علی سوادکوهی رقم خورد.

خبرگزاری ایرنا

تنکابن - ایرنا - تیم بانک شهر با سرمربیگری رضا یزدانی با برتری برابر نماینده هند، قهرمان هشتمین دوره جام باشگاه‌های جهان شد.

خبرگزاری تسنیم

شاگردان رضا یزدانی با رسیدن به برد ششم در فینال و پیش از رسیدن به کشتی‌گیران ایرانی تیم هندی، قهرمانی خود در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان قطعی کردند.

خبرگزاری تسنیم

نایب قهرمان جهان و قهرمان کشتی اروپا می‌گوید کشتی ایران هم در سال‌های گذشته یکی مثل عبدالرشید سعدالله‌یف داشته است، یک تانک ایرانی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ملی‌پوش با تجربه ایران و دارنده مدال نقره جهان در جریان رقابتهای روز نخست کشتی آزاد جام باشگاه های جهان مقابل حریف خود تن به شکست داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ملی‌پوش با تجربه ایران و دارنده مدال نقره جهان در جریان رقابتهای روز نخست کشتی آزاد جام باشگاه های جهان مقابل حریف خود تن به شکست داد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم بانک شهر ایران با پیروزی در مقابل نماینده بلاروس حریف نماینده هند در دیدار فینال رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم‌های بانک شهر و هند راهی دیدار نهایی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بعد از پیروزی بانک شهر در مبارزه مقابل قرقیزستان، شاگردان رضا یزدانی امروز پتروشیمی شازند را هم در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان شکست دادند.