جمعه 28 اردیبهشت 1403

رضا یزدانی

رضا یزدانی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با روز شعر و ادب فارسی، رویداد ملی شعر و موسیقی «ایران‌سرا» طی دو شب متوالی با حضور شاعران و هنرمندان شاخص کشور برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایطی که ابتدا داور 4 امتیاز به حسن یزدانی داده بود اما روی اعتراض تیلور و مشورت داوران، در نهایت امتیاز 5 برای تیلور و 2 برای یزدانی به ثبت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرمحمد یزدانی کشتی‌گیر کشورمان در وزن 70 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان 2023 صربستان به مصاف ردرفورد آمریکایی رفت و با نتیجه 8 به 5 شکست خورد تا صاحب مدال نقره شود. امیرمحمد یزدانی کشتی‌گیر کشورمان در وزن 70 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان 2023 صربستان به مصاف ردرفورد آمریکایی رفت و با نتیجه 8 به 5 شکست خورد تا صاحب مدال نقره شود. به گزارش عرشه آنلاین، یزدانی پیش از...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در دیدار فینال وزن 70 کیلوگرم امیر محمد یزدانی مقابل رترفورد آمریکایی شکست خورد و به مدال طلا نقره دست یافت. امیرمحمد یزدانی متولد 8 مهر 1379 کشتی‌گیر آزادکار تیم ملی ایران و باشگاه کشتی استقلال است. امیر محمد یزدانی برادر زهرا یزدانی یک کشتی گیر سنتی الیش داخل سالن بانوان است. امیر محمد یزدانی پسردایی رضا یزدانی، دیگر کشتی‌گیر ایرانی است و با حسن یزدانی نسبت فامیلی دارد. وی در جویبار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نسبت فامیلی حسن یزدانی یا امیر محمد یزدانی و رضا یزدانی فاش شد. هواداران کشتی، پس از صعود امیرمحمد یزدانی به فینال مسابقات جهانی 2023 بلاگراد، به امیرمحمد یزدانی و خنده هایش علاقه مند شدند. فامیل حسن یزدانی و تشابه فامیلی حسن یزدانی و امیر محمد یزدانی را بر آن داشت تا کنجکاو شوند که آبا این دو قهرمان باهم نسبت فامیلی دارند.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای آموزش دنداپزشکی و تخصصی با تشریح جزئیات آزمون صلاحیت بالینی برای دانشجویان دندانپزشکی گفت: نهایت مساعدت و همکاری لازم با دانشجویان در زمینه برگزاری آزمون به عمل می آید.

خبرگزاری تسنیم

اگر خواسته‌های مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ترکمنستان محقق نشود، امکان پایان پیش از موعد همکاری مربیان ایرانی با این فدراسیون وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی کشتی آزاد ترکمنستان که آخرین اردوی آماده‌سازی خود برای شرکت در مسابقات جهانی را در ساری سپری کرد، بعد از رقابت با پنج تیم مازندرانی مهیای حضور در صربستان خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - «تیرک سری» در مازندران جشن بزرگی برای احداث یک ساختمان در مرحله نصب سقف است، که این روزها این کلمه برای روند تکمیل سالن کشتی جویبار کاربرد دارد چراکه ساخت این طرح به مرحله نصب سقف رسیده و وعده صادق دولت در تعیین تکلیف طرح‌های عمرانی نیمه تمام هلهله‌ای در دیار پهلوانان و قهرمانانی از جمله رضا یزدانی که به پلنگ مازندران معروف است، به پا کرده است.

خبرگزاری مهر

جویبار - مهد و پایتخت کشتی ایران در انتظار تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفره است تا دوباره میزبان مسابقات بین المللی و جهانی این رشته ورزشی شود.

خبرگزاری تسنیم

علاوه بر دو تیم آزاد و فرنگی ایران که در مسابقات جهانی 2023 بلگراد حضور دارند، چندین تیم دیگر نیز در صربستان با مربیان ایرانی برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهند کرد.

وب‌گاه گسترش

محسن چاوشی، رضا یزدانی، روزبه نعمت‌اللهی، معین زندی، کاوه آفاق و... خواننده‌هایی هستند که صدایشان روی ترانه‌های تیراژ یکی از سریال‌ها و رئالیتی‌شوهای شبکه خانگی نشسته است. آثار جدید آن‌ها چه کیفیتی دارند و ارتباط تماتیکشان با محتوای سریال‌ها تا چه اندازه است. آیا این قطعات توانسته‌اند با مخاطب ارتباط لازم را برقرار کنند؟

وب‌گاه 55 آنلاین

در ادامه ویدیویی از اجرای آهنگ اتفاق روزبه بمانی توسط شادمهر عقیلی که به وسیله هوش مصنوعی ساخته شده را ببینید. امروزه هوش مصنوعی غیر ممکن ها را ممکن می‌کند!

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - هفتمین اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ترکمنستان با مدیریت فنی رضا یزدانی مربی سرشناس جویباری در حالی در کشورمان آغاز شده که دارنده 2 مدال طلای جهان از هم اکنون به دنبال موفقیت در بلگراد اینبار در عرصه مربی‌گری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رضا آرمند خواننده، نوازنده پیانو و آهنگساز متولد چهارم اسفند 1371، فوق دیپلم مکانیک و کارشناس آهنگسازی ساکن شهر کرج و استان البرز از برگزیدگان مسابقه «آوای جادویی» است. آرمند درباره چگونگی فعالیت خود در حوزه موسیقی اظهارداشت: فعالیت خود را در حوزه موسیقی با نوازندگی پیانو آغاز کردم و از سال 1396 با توجه به بازخوردی که از اساتید و مخاطبان داشتم،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ابتدای این مراسم گفت: ایام اربعین است و اگر کسی مشرف به کربلا می شود برای ما نیز دعا کنند چرا که ما به دلیل در پیش بودن رقابت های جهانی صربستان توفیق حضور نداریم. دبیر ادامه داد: خیرمقدم می گویم خدمت پیشکسوتان عزیز کشتی، به نمایندگی از دو بزرگتر جمع آقایان علی اکبر حیدری و ابراهیم جوادی اسم می برم، قدم بر سر ما...