جمعه 28 اردیبهشت 1403

رضا یزدانی

رضا یزدانی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برگزیدگان دومین دوره از مهرواره هوای نو در چهار بخش و 68 رشته معرفی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه دومین مهرواره هوای نو عصر امروز دوشنبه 16 مردادماه با حضور مسوولان کشوری و فرهنگی و پیرغلامان سیدالشهدا در تالار وحدت برگزار شد. تجلیل از 3 چهره برگزیده عرصه هیأت یکی از بخش‌های این مراسم آیین تجلیل از حاج مهدی آصفی پیرغلام اهل بیت (ع)، محمدرضا سنگری عاشوراپژوه، فاطمه گنجی فعال حوزه بانوان هیأت‌ها و موسس همایش شیرخوارگان حسینی و همایش...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «ابوالفضلِ مرگ بر شاه»؛ خاطرات شفاهی حاج ابوالفضل الماسی از مبارزان انقلاب اسلامی در قم به قلم رضا یزدانی منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ترکمنستان با هدایت هادی حبیبی و مهدی علیاری از امروز رقابت خود را در بلاروس آغاز کردند.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از برگزاری اولین دوره آزمون صلاحیت بالینی رشته دندانپزشکی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کشتی جویبار از بیش از دو دهه‌ای می‌گوید که کار در این شهرستان باعث شده جویبار از نصفه تشک برزنتی به 20 تشک و شهرستانیِ بدون مدال جهانی به سهمیه 40 درصدی در تیم ملی آزاد برسد.

وب‌گاه گسترش

در طی یک دهه گذشته موسیقی در اشکال مختلفی به درون برنامه‌های ترکیبی، سرگرمی و مسابقات تلویزیونی راه یافت. شاید مهمترین آن‌ها «عصر جدید» بود که گرچه یک برنامه استعدادیابی بود اما یکی از مهمترین استعدادهایی که در محک آزمون قرار می‌گرفت استعداد موسیقیایی و خوانندگی بود.

وب‌گاه گسترش

سریال «پدر گواردیولا» اولین تجربه کارگردانی سعید نعمت‌الله در شبکه نمایش خانگی و با بازی مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، ستاره اسکندری، علیرضا خمسه، مهدی سلطانی و... از پنجشنبه (12 مرداد ماه) در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین قسمت سریال «پدر گواردیولا» به کارگردانی کارگردانی سعید نعمت‌الله پنجشنبه (12 مرداد) منتشر خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رضا یزدانی دارنده 4 مدال جهانی کشتی آزاد که مدیریت فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ترکمنستان را برعهده دارد این روزها برای برپایی اردوی آمادگی در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان حضور دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رضا یزدانی دارنده 4 مدال جهانی کشتی آزاد که مدیریت فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ترکمنستان را برعهده دارد این روزها برای برپایی اردوی آمادگی در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان حضور دارد.

وب‌گاه گسترش

فینال مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» در حالی پنجشنبه شب گذشته پخش شد، که در آن اتفاق عجیبی افتاد، تعدادی از شرکت‌کننده‌های حاضر در فینال که متعلق به گروه رضا یزدانی بودند به شهر توس و آرامگاه فردوسی رفتند، اما هیچ تصویری از ادای احترام آن‌ها به استاد محمدرضا شجریان که مزارش در محوطه آرامگاه است ثبت نشد.

وب‌گاه گسترش

شهاب حسینی بی‌شک یکی از بهترین بازیگران مرد سینمای ایران در دهه هشتاد و نود است، بازیگری که از ابتدای دهه هشتاد راه خود را به سینما باز کرد و با همان چند فیلم ابتدای کارنامه‌اش توانست توجه همه را به خودش جلب کند. مسیر شهاب حسینی همواره به سمت اوج بوده. از جمله بازیگرانی است که مدام می‌خواهد از خودش جلو بزند و به کم راضی نیست. حسینی به بازیگری بسنده نکرده و در این سال‌ها تجربه‌هایی هم...

وب‌گاه گسترش

مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» در حالی برگزیدگان خود را شناخت که انتخاب گروه چهارنفره رضا یزدانی به عنوان گروه برگزیده شک و شبهاتی را پیرامون چگونگی انتخاب این گروه ایجاد کرده است، به طوریکه می‌توان عنوان کرد آن‌ها در یک رقابت نابرابر این عنوان را از آن خودشان کردند.