دوشنبه 16 مهر 1403

رعایت حقوق شهروندی از نشانه‌های پلیس متخصص و انقلابی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رعایت حقوق شهروندی از نشانه‌های پلیس متخصص و انقلابی است

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از نشانه‌های پلیس متخصص و انقلابی است.

سردار رحیم جهانبخش روز پنجشنبه در جلسه شورای فرماندهی انتظامی استان زنجان از خدمات و تلاش‌های کارکنان انتظامی استان در ارایه عملکرد و پاسخگویی مناسب به بازرسان در سفر سردار قاسم رضایی "جانشین محترم فرمانده ناجا" به صورت ویژه تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه آموزش و نظارت به عنوان 2 رکن مهم و حساس در نیروی انتظامی است، ادامه داد: همدلی و انسجام بین یگان ها و کارکنان رمز موفقیت در ماموریت های پلیسی بوده و اجرای مصوبات نتایج بازرسی ها بهترین اقدام در این زمینه است.

سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه رفتار در اجرای طرح مدیریت کیفیت نیروی انتظامی (مکنا) بسیار مهم است اظهار داشت: مکنا (مدیریت کیفیت نیروی انتظامی) یک رفتار است که باید به آن توجه جدی شود.

وی با تاکید بر اینکه پیشگیری از جرایم و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی با تکیه بر ظرفیت های مردمی، امکانپذیر است افزود: جلب مشارکت‌های مردمی در پیشبرد اهداف و مأموریت ها بسیار مهم و موثر است.

سردار جهانبخش بر لزوم توجه به اولویت های جرایم از جمله سرقت، موادمخدر و موضوعات ترافیکی، تاکید کرد و اظهار داشت: توجه به اولویت جرایم زیر بنای اجرای ماموریت های پلیسی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان به نزدیک شدن ماه محرم الحرام اشاره و بر رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در این ایام توسط عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) و کارکنان انتظامی تاکید کرد.

*س_برچسب‌ها_س*