سه‌شنبه 10 مهر 1403

رقابت خانوادگی سوارکاری شهر تهران برگزار شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رقابت خانوادگی سوارکاری شهر تهران برگزار شد

تهران - ایرنا - رقابت خانوادگی سوارکاری شهروندان تهرانی به مناسبت دهه فجر و با حضور بیش از یکصد نفر از علاقه مندان به این ورزش امروز (18 بهمن) در باشگاه سمند شهرداری برگزار شد.

به گزارش روز جمعه سازمان ورزش شهرداری تهران، این رویداد ورزشی با حضور مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش و به همت منطقه 13 شهرداری برگزار شد که بیش از یکصدنفر از شهروندان در آن شرکت کردند.

رئیس امور هماهنگی فدراسیون های ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران نیز با اشاره به اینکه سازمان ورزش شهرداری تهران به دنبال ایجاد بستر مناسب برای توسعه ورزش همگانی است، گفت: یکی از فرصت های مناسب برای حضور خانواده ها در فعالیت های ورزشی، سوارکاری است.

علی خسروی با بیان اینکه در برنامه سوارکاری خانوادگی به دنبال این هستیم که اغلب خانواده ها بتوانند به سوارکاری بپردازند، افزود: سوارکاری صرفا یک ورزش برای خانواده های متمول نیست و مجموعه هایی چون "سمند" این فرصت را ایجاد کرده تا همه خانواده ها با شرایط اقتصادی مختلف بتوانند از آن استفاده کنند.

وی بیان کرد: این مسابقات در 4 رده تمرینی، مبتدی، نیمه مبتدی و پیشرفته برگزار و در هر رده، سه بازیکن برتر، یک بازیکن اخلاق و یک بازیکن شایسته، جوایز و لوح قهرمانی را دریافت کردند.

به گفته خسروی برای بهتر برگزار شدن قضاوت این رویداد ورزشی تیم داوری هیات سوارکاری استان تهران آن را بر عهده گرفت.

به مناسبت دهه مبارک فجر 15 همایش خانوادگی از سوی سازمان ورزش در نظر گرفته شده که بیش از 50 هزار نفر از شهروندان تهرانی در آن شرکت خواهند کرد.

*س_برچسب‌ها_س*