جمعه 13 مهر 1403

رهبر انقلاب: در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب‌زده می‌شویم + فیلم

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
رهبر انقلاب: در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب‌زده می‌شویم + فیلم

اقتصادنیوز: در انجام وظیفه نه تعلل میکنیم و نه شتاب زده می شویم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رهبر انقلاب امروز در مصلی تهران فرمودند: در انجام وظیفه نه تعلل میکنیم و نه شتاب زده می شویم.

ایشان فرمودند: لازم دانستم تکریم از برادرم و عزیزم و مایه‌ی فخرم، چهره‌ی محبوب دنیای اسلام، و زبان گویای ملتهای منطقه، گوهر درخشان لبنان، جناب سیدحسن نصرالله (رضوان الله علیه) در نماز جمعه‌ی تهران باشد، و تذکراتی هم به عرض همه برسانم. مخاطب این خطبه همه‌ی دنیای اسلام است، ولی ملت عزیز لبنان و فلسطین مخاطب ویژه است.

رهبر انقلاب ادامه دادند: ما همه در شهادت سید عزیز، مصیبت‌زده و عزاداریم. این، فقدان بزرگی است و جداً ما را عزادار کرد. البته عزاداری ما به معنی افسردگی و پریشانی و نومیدی نیست؛ از جنس عزاداری برای سیدالشهدا حسین‌بن‌علی (علیهما السلام) است؛ زنده‌کننده، و درس‌دهنده، و انگیزه‌بخش، و امیدآفرین است.

رهبر انقلاب فرمودند: سیدحسن نصرالله جسمش از میان ما رفته ولی شخصیت حقیقی او، روح او، راه او، و صدای رسای او همچنان در میان ما هست و خواهد بود. او پرچم بلند مقاومت در برابر اهریمنان ستمگر و غارتگر بود؛ زبان گویا و مدافع شجاع مظلومان بود؛ مایه‌ی دلگرمی و جرئت مبارزان و حق‌طلبان بود. گستره‌ی محبوبیت و تأثیرگذاری او از لبنان و ایران و کشورهای عربی فراتر رفته بود؛ و اکنون شهادت او این اثرگذاری را افزایش خواهد داد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید