شنبه 14 مهر 1403

رهن آپارتمان

رهن آپارتمان

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت اجاره خانه در شهران طی سال‌های اخیر، همسو با تورم اجاره در سراسر تهران، مسیری افزایشی داشته است. بررسی آگهی‌های این محله حاکی از آن است که برای اجاره آپارتمان در شهران باید حداقل رهنی برابر با 100 میلیون تومان و اجاره‌ای ماهانه بالغ بر 16 میلیون تومان در نظر داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از روی دو «قیمت پیشنهادی» در بازار مسکن تهران، امکان سنجش فاصله قیمتی بین واحدهای تازه ساز و میانسال فراهم شد. گروه مسکن روزنامه «دنیای‌اقتصاد» به شکل روزانه یا هفتگی، سطح «قیمت پیشنهادی» آپارتمان های در نوبت فروش در بازار مسکن تهران را در مناطق 22 گانه و محله های منتخب، مورد بررسی قرار می‌دهد. هفته اول تیر ماه امسال در جریان این بررسی مشخص شد، میانگین «قیمت پیشنهادی» در متوسط شهر،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقایسه سطح اجاره بهای پیشنهادی برخی فایل های عرضه‌شده به بازار مسکن شهر تهران در زمستان امسال با فایل های مشابه عرضه‌شده در زمستان سال قبل، اختلاف سطوح پیشنهادی بهای اجاره مسکن در بازه زمانی یک‌سال اخیر را نشان می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فاصله بهای اجاره واحدهای بزرگ و کوچک در تهران معنادار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مستاجرهای ساکن آپارتمان های بزرگ متراژ (مساحت سه‌رقمی) در تهران به طور میانگین 19 میلیون تومان اجاره ماهانه در کنار متوسط 670 میلیون تومان پول پیش برای یک‌سال قرارداد، پرداخت می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق بررسی‌ها در پایتخت با بودجه‌ای معادل یک میلیارد تومان می‌توان آپارتمانی تا مساحت160 مترمربع زیربنا و کلیدنخورده به صورت رهن کامل اجاره کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بالاتر بودن سطح اجاره بهای پیشنهادی عمده واحدهای مسکونی عرضه‌شده به بازار مسکن محله های جنوبی تهران نسبت به توان مالی مستاجرها اولین دردسری است که این روزها بیش از همیشه مقابل متقاضیان این بازار قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تازه ترین قیمت مسکن نوساز و قدیمی در تهران در جدول زیر آمده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت جدید مسکن در مناطق مختلف پایتخت در جدول زیر قابل مشاهده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تازه ترین بررسی هااز بازار اجاره مسکن در مناطق 4، 7 و 8 شهر تهران که سه منطقه پرتقاضا به لحاظ معاملات مسکن در شرق پایتخت هستند نشان می‌دهد هم اکنون برای اجاره هر مترمربع از یک واحد مسکونی معمولی در این سه منطقه، مستاجرها باید هر ماه مبلغی بین 300 تا 350 هزار تومان به طور میانگین پرداخت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران از نارمک تا لویزان و فرشته در جدول زیر آمده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هزینه رهن کامل آپارتمان در مناطق پونک، جنت آباد، شهران و شهرزیبا در جدول زیر آمده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در این گزارش قیمت رهن کامل آپارتمان در منطقه 5تهران را ببینید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت خانه در نقاط مخلف تهران را می توانید در جدول زیر ببینید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت رهل کامل آپارتمان های کوچ در تهران در جدول زیر آمده است.

وب‌گاه عصر ایران

فاطمه محمدبیگی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: گفته می‌شود که تامین زیرساخت برای توسعه افقی سخت است؛ ساخت عمودی ساختمان‌ها هزینه‌های هنگفتی دارد که با تدبیر وزارت راه و شهرسازی، امکان هدایت آن به افقی‌سازی وجود دارد. با پهنه گسترده‌ای که ایران دارد امکان ایجاد 400 میلیون خانه یک طبقه وجود دارد.