جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

اصولگرایان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌اند که امکان رقابت در انتخابات 1402 تنها میان اصولگرایان وجود داشته باشد. روزنه‌گشایان اما به‌رغم آگاهی از همه این دشواری‌ها به دنبال آن هستند که مانعی برای سیطره کامل تمامیت‌خواه‌ها، خالص‌سازان و اقتدارگراها ایجاد کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، علی باقر طاهری نیا در سومین همایش بین‌المللی‌شدن آموزش عالی که در دانشکده روان‌شناسی و علوم‌تربیتی دانشگاه تهران برگزار شد اظهار داشت: موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی آمادگی دارد متولی تهیه سند تخصصی کاربرد هوش مصنوعی در توسعه آموزش عالی باشد. رییس موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی در سخنرانی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آموزش حوزه‌های علمیه با تشریح «درخت‌واره دانشی» حوزه‌، گفت: مجموع رشته و گرایش‌های این درخت‌واره از 400 عنوان فراتر می‌رود، رویکردهایی از هوش مصنوعی، مشاوره و روان‌شناسی تا اقتصاد و تاریخ هم در این سند آموزشی در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه فرارو

در حال حاضر در سراسر دنیا 6 هزار زبان داریم که 3 هزارتای آن در معرض انقراض قرار دارند. به همین خاطر یونسکو روز 21 فوریه (2 اسفندماه) را به‌عنوان روز جهانی زبان مادری نام‌گذاری کرده است. همچنین در ایران 76 زبان زنده وجود دارد که نیمی از آن‌ها در خطر نابودی قرار دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر فردی هستید که حتی زمان اندکی را صرف اخبار از هر نوع می‌کنید ممکن است خود را در یک مارپیچ نابودی بیابید: جنگ جاری، انتخابات ریاست جمهوری آینده، تغییرات آب و هوایی، پژمرده شدن رسانه ها. این فقط اخبار نیستند که می‌توانند حس ناامیدی را به شما القا کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کارشناس امور خانواده می گوید: فردی که از کودکی در تعارض با فرهنگ پدر و مادر و خانواده خود رشد می‌کند، در بزرگسالی با مشکلات بسیاری مواجه است که باید با صرف وقت و هزینه بسیار به درمان بسیاری از طرح واره ها بپردازد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در زندگی خانوادگی گاهی شرایط و مشکلاتی به وجود می آید که والدین فرزندان خود را مخاطب صحبت ها و مشکلاتشان قرار می دهند و با آن ها درددل می کنند، غافل از آنکه با این کار ضربه بزرگی به روحیه و آینده فرزند خود وارد می کنند. والدین این هشدار را جدی بگیرند در زندگی خانوادگی گاهی شرایط و مشکلاتی به وجود می آید که والدین فرزندان خود را مخاطب صحبت ها و مشکلاتشان قرار می دهند و با آن ها درددل...

وب‌گاه الف

جدایی والدین و نبود یکی از آنها کمبودهایی را برای کودک به وجود می‌آورد که اگر به درستی بررسی نشود مشکلات جبران‌ناپذیری در پی دارد؛ این در حالی است که به گفته یک درمانگر خانواده، آسیب‌های طلاق در کودکان زمانی به وجود می‌آید که کودک حمایت روانی لازم را دریافت نکند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعارض منافع در شکل‌های مختلف آن به عنوان زمینه ای موثر در بروز فساد شناخته شده است، یکی از مهمترین شکل‌های آن اتحاد ناظر و منظور است. وجود این شائبه در ترکیب وشکل گیری مجلس خبرگان رهبری می‌تواند اعتبار، کار آمدی واثربخشی این مجلس فخیم و عظیم را با تردید مواجه کند ومبنای فطری وطبیعی برای الزام آور بودن مصوبات این مجلس را در نگاه عموم جامعه ونسل های آینده متزلزل سازد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرلیست فهرست انتخاباتی صدای ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: به رغم برخی انتقادهایی که به بازداشت های بی مورد و تبعیض ها داریم، اما همچنان معتقدیم که برای حل مسائل کشور باید در انتخابات پیش رو حاضر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعضای لیست صدای ملت به سرلیستی «علی مطهری» برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی شدند. اعضای این لیست عبارتند از: 1. علی مطهری (استاد دانشگاه تهران و نایب رئیس مجلس دهم) 2. علی عباسپور تهرانی (استاد دانشگاه صنعتی شریف و نماینده مجلس هفتم و هشتم) 3. محمد بطحائی (وزیر اسبق آموزش و پرورش) 4. محمد خوش‌چهره (استاد اقتصاد دانشگاه تهران...

وب‌گاه مشرق نیوز

چرا مرگ نزدیک به 30 هزار نفر طی یک بازه زمانی کوتاه یعنی 136 روز - که خود یک رکورد محسوب می‌شود - آن‌طور که باید حساسیت‌ها را برنمی‌انگیزاند؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعصای لیست صدای ملت به سرلیستی علی مطهری معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

اعضای لیست صدای ملت به سرلیستی علی مطهری معرفی شدتد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعضای لیست صدای ملت به سرلیستی علی مطهری معرفی شدند.