جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهاب حسینی دیپلم خود را در رشته علوم‌انسانی گرفت و سال 70 در کنکور سراسری در رشته روان‌شناسی پذیرفته شد اما به دلایلی انصراف داد و چهار سال بعد بار دیگر در کنکور هنر شرکت کرد و با رتبه 85 در رشته بازیگری در دانشگاه آزاد پذیرفته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

به تازگی رتبه کنکور رضا گلزار، شهاب حسینی و الناز شاکردوست در کنکور اعلام شده است.

وب‌گاه گسترش

اطمینان داریم که مهم‌ترین چالش شما در بازار تحلیل چارت و پیش‌بینی آینده قیمت نیست. در عوض این غلبه بر احساسات است که شما را با چالش مواجه می‌کند. بدون کنترل ترس و طمع نمی‌توانید قضاوت صحیحی از بازار داشته باشید، از این رو دانش شما هم زیاد به کارتان نخواهد آمد.

خبرگزاری تسنیم

نشان ویژه استاد ممتازی دانشگاه تهران، به هشت استاد ممتاز دانشگاه تهران اعطا شد.

وب‌گاه فرارو

درگیری علیرضا بیرانوند با داور مسابقه و پیش از دریافت کارت زرد با هشدار برای ندادن اخطار به او در دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور، درگیری شجاع خلیل زاده با خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه آزادی، درگیری کنعانی زادگان با هواداران و... از جمله موارد پرخاشگری است که در هفته‌های اخیر لیگ برتر شاهد آن بوده ایم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: صحن دانشگاه تنها جایی است که در حال حاضر به عنوان یک مرکز دولتی آمادگی این را دارد که در اختیار همه حرف‌ها از هر جناحی قرار بگیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک استاد دانشگاه و روانشناس ورزشی به دلایل افزایش پرخاشگری در فوتبال ایران پرداخت و کنترل مسایل روانی بازیکنان را از مولفه‌های مهم برای دستیابی به موفقیت عنوان کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

وانشناسی شخصیت شاخه‌ای از علم روانشناسی است که به مطالعه شکل‌گیری، رشد و تغییرات شخصیت می‌پردازد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر به مسیر حرفه‌ای خود نگاه کنید، می‌بینید که از یک جایی به بعد از چارچوبی مشخص برای تصمیم‌گیری استفاده کرده‌اید. که ممکن است ناخودآگاه باشد یا آگاهانه. می‌توانید اسمش را بگذارید عادت یا الگو. چه خوشتان بیاید چه نیاید، شما به مرور سبک تصمیم‌گیری خودتان را پیدا کرده‌اید که امتحانش کرده‌اید و برایتان جواب داده. اما آیا روش شما بهترین روش است؟ معمولا سبک تصمیم‌گیری و حل مساله شما، همان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در این نشست با سه نفر از نسل بعدی اقتصاددانان صحبت می‌کنیم. پژوهشگران جوانی که نتایج پژوهش‌های دوره دکترای خود را در کنفرانس دانشکده اقتصاد پاریس ارائه کرده‌اند. در آنجا شاهد طیفی گسترده از پژوهش‌ها بودیم که واقعا هرکسی را شگفت‌زده می‌کند. این سه پژوهشگر جوان عبارتند از: «دانکن‌وب» و «تیاگو اسکارلی» از دانشکده اقتصاد پاریس و «کارمن ویلا لیرا» از دانشگاه واریک.

وب‌گاه خبر آنلاین

هر روزه بهره گیری از هوش مصنوعی در حال افزایش است. دور نیست که این پیشرفت بشری در امر تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات در تمامی سطوح و همچنین کنار زدن انتخابات مستقیم به ابزار فعال کشورها مبدل شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیشتر مردم هراز چندگاهی دچار گزگز دست و پا یا داغی کف پاها می شوند. در اغلب موارد این حس ناخوشایند چندان جدی نیست. البته در صورت بروز بیش از حد، باید آن را جدی گرفته و علل آن را پیگیری کنید.

خبرگزاری تسنیم

زنانی باید به مجلس ورود کنند که فهم درستی از حوزه زن و خانواده داشته باشند و ریل قانون گذاری را از مجرای تخصصی حرکت دهند. مجلس نباید جایی برای افرادی باشد که بر مبنای سلیقه و سیاسی کاری حزبی مسائل مربوط به زنان را پیگیری کنند.

وب‌گاه عصر ایران

با تغییر فصل و کوتاه شدن روز و کم شدن روشنایی، تنها عواطف ما نیستند که تحت تاثیر قرار می‌گیرند. یک مقاله علمی که به تازگی در نشریه «دیدگاه‌های علم روانشناسی» منتشر شد، به بررسی تاثیرات متنوع تغییر فصول بر مغز ما پرداخته است - از میل جنسی گرفته تا هوش و فعالیت‌های اجتماعی ما.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ در انتخابات مقدماتی کارولینای جنوبی پیروز شد.