جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری تسنیم

100 نفر از کودکان کار (دخترانه) در مدرسه مکتب الزهرا (س) در حال تحصیل هستند و جالب آنجاست که وزارت آموزش برای تحصیل این دانش‌آموزان ماهیانه بیش از 140 میلیون تومانی به عنوان اجاره از یک گروه جهادی دریافت می‌کند!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست گروه ادبیات انقلاب اسلامی اندیشکده ادبیات پایداری با عنوان «واکاوی داستان انقلاب و جنگ بر اساس مؤلفه‌های ادبیات داستانی در غرب» برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اپل به یکی از نمادین‌ترین و تاثیرگذارترین شرکت‌های فناوری در جهان تبدیل شده و کاربرانی که روی محصولات این شرکت قسم می‌خورند، طرفداران وفادار این برند به‌شمار می‌روند. موضوعی که باعث شده تا بستر کلاهبرداری با نام این کمپانی فراهم شود.

وب‌گاه فرارو

دانش تخصصی برای حل مسئله مفید است. سازگاری با چالش‌های جدید نیز به همان اندازه مفید است. این صرفا یک واقعیت زندگی است که همه چیز تغییر خواهد کرد و جهان مطابق خواسته‌های ما نخواهد بود. بنابراین، من احساس می‌کنم در نهایت به یکی از دو راه می‌رویم: یا محدودیت‌های دانش خود را می‌پذیریم یا دنیا را تحریف می‌کنیم تا آن را با داستان و روایت خود هماهنگ سازیم و فکر می‌کنم زمانی که دومی را انجام...

وب‌گاه خبر آنلاین

مایکل فاسبندر در حال مذاکره است تا در سریال «دپارتمان» که یک سریال مهیج جاسوسی به کارگردانی جورج کلونی است، جلوی دوربین برود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به عنوان والدین، گفتگو با فرزند کوچکتان می‌تواند مشکل باشد. اما راهنمایی کردن و اجازه دادن به آنها برای شکل دادن به جهان‌بینی خود وظیفه مهمی است که بر عهده شماست.

وب‌گاه گسترش

دکتر حسین جلاهی، مدیرکل بیمه سلامت مازندران، به داشتن فرزندان زیاد را موجب اجتماعی شدن فرزندان دانست و اظهار کرد که در برنامه هفتم بیمه سلامت، الزام دارند حداقل 5 درصد اعتبارات به موضوع امید به زندگی اختصاص یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تحقیقات جدید دانشمندان حاکی از آن است که بین خواب و سلامت روح و روان ارتباط مستقیم برقرار است.

وب‌گاه فرارو

حتی اگر فرهنگ امروزی ما با خلوت گزیدن دشمن باشد، هنوز می‌توانیم راهمان را از آن جدا کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

بی‌نظیر جلالی، سخنگوی لیست صدای ملت و نامزد دوازدهمین انتخابات مجلس می‌گوید افراد این لیست را متخصصانی تشکیل می دهند که در حوزه خودشان، افراد خوش سابقه، تحصیلکرده و کارآمد هستند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام پناهیان در برنامه «جریان» که از شبکه یک سیما با موضوع «انتخابات» پخش شد، مسیر انتخابات در کشور را به سوی هوشمندانه‌تر شدن دانست و گفت: یکی از دلایلش این است که احزاب رنگ و اثر کمتری پیدا می‌کنند. این امر ممکن است ابهام را برای اینکه «به چه کسانی رأی بدهیم» بیشتر کند؛ اما گفتگو‌ها نیز به همان نسبت افزایش یافته است. مطالبات هم افزایش یافته...

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام پناهیان در برنامه «جریان» گفت: اگر نامزدی توانمندی درک برنامه‌ها را ندارد نباید نامزد شود. حزب‌های ما شعارِ دم انتخابات می‌دهند. مدام می‌گویند بهبودی وضعیت. خب شما با بانک چکار می‌کنید؟ اگر بگویی بیکاری را برطرف می‌کنم، اسمش شعار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رنگ نقش مهمی در نحوه تجربه و احساس انسان از جهان دارد، اگرچه این امکان وجود دارد که بسیاری به صورت خودآگاه متوجه تاثیر آن نشوند. رنگ نقش مهمی در نحوه تجربه و احساس انسان از جهان دارد، اگرچه این امکان وجود دارد که بسیاری به صورت خودآگاه متوجه تاثیر آن نشوند. رنگ می‌تواند بر خلق و خوی انسان تأثیر بگذارد، برنامه خواب وی را تغییر دهد و حتی طعم غذا‌هایی را که می‌خورد در نظرش تغییر دهد. روانشناسی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهاب حسینی دیپلم خود را در رشته علوم‌انسانی گرفت و سال 70 در کنکور سراسری در رشته روان‌شناسی پذیرفته شد اما به دلایلی انصراف داد و چهار سال بعد بار دیگر در کنکور هنر شرکت کرد شهاب حسینی دیپلم خود را در رشته علوم‌انسانی گرفت و سال 70 در کنکور سراسری در رشته روان‌شناسی پذیرفته شد اما به دلایلی انصراف داد و چهار سال بعد بار دیگر در کنکور هنر شرکت کرد و با رتبه 85 در رشته بازیگری در دانشگاه...

وب‌گاه ورزش سه

خواکین والدس، روان‌شناسی است که چه در بارسا، چه در تیم ملی اسپانیا و چه در پی‌اس‌جی همیشه دست راست لوئیس انریکه بوده و حالا به نفر دوم کادر فنی پاری سن ژرمن شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهاب حسینی دیپلم خود را در رشته علوم‌انسانی گرفت و سال 70 در کنکور سراسری در رشته روان‌شناسی پذیرفته شد اما به دلایلی انصراف داد و چهار سال بعد بار دیگر در کنکور هنر شرکت کرد و با رتبه 85 در رشته بازیگری در دانشگاه آزاد پذیرفته شد.