جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

نویسندگان این مطالعه می‌گویند این یافته‌ها برای درک نحوه تفکر مردم، به ویژه در حوزه‌های سیاسی که نامزد‌های مطلوب و نامطلوب زیادی را شامل می‌شود، مهم هستند.

وب‌گاه فرارو

به گفته متخصصان، زنان همچنین با ورزش کردن 36 درصد خطر حمله قلبی مرگبار، سکته مغزی یا سایر بیماری‌های قلبی عروقی را در خود کاهش می‌دهند، در حالی که مردان 14 درصد خطر کمتری داشتند.

وب‌گاه فرارو

ویدیو‌های منتشر شده از فعالیت این فرد حاوی صحنه‌های خشنی از فحاشی و خشونت فیزیکی با مراجعان به بهانه پاکسازی آن‌ها از دست ابلیس است. حاضران در این فیلم‌ها شاهد خشونت‌های این فرد هستند، اما واکنشی نشان نمی‌دهند و اجازه می‌دهند که وی به رفتار و توهین‌هایش ادامه دهد. این فرد مخاطبان را تشویق می‌کند که برایش تبلیغ کنند و باعث نجات آدم‌های دیگر شوند!

وب‌گاه مشرق نیوز

اخیرا فیلم‌هایی در فضای مجازی از فردی منتشر شده که ادعا می‌کند، می‌تواند ابلیس را از درون شما به بیرون بکشد، حال بد شما را درمان کند و درهای گشایش را به رویتان باز کند. این فرد ادعا می‌کند که آگاه به علوم غریبه است و شاگردان بسیاری هم دارد که در راستای نجات مردم ایران از دست ابلیس و شیاطین کار می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم والیبال جوانان ایران در خصوص انتخاب سرمربی تیم نوجوانان ایران گفت: سرمربی این تیم باید دارای تجربه، تخصص، تعهد و سلامت اخلاقی باشد و علم روانشناسی بالایی داشته باشد و از لحاظ اخلاقی هم باید الگوی بازیکنان باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در دفاع از عملکرد این شورا در بررسی صلاحیت ها گفته است: اعداد و ارقامی که در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شاهد هستیم (وجود 51 کاندیدا برای هر کرسی) ادعای خالص سازی را زیر سوال می‌برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه دینداری عقل بنیاد، اولین دغدغه وی در زندگی علمی اش بوده است گفت: متأسفانه ادعای میان‌رشتگی نزد خیلی از افراد رختی بر تن جهل آنها شده است!

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه عصر ایران

رابرت اشتنبرگ، از دانشمندان معروف در زمینه روانشناسی شناختی است. "نظریه مثلث عشق" او بسیار معروف و کاربردی است. او برای هر رابطه عاطفی، سه ضلع تعریف می کند: "صمیمت"، "شور و شوق" و "تعهد" و می گوید اگر در یک ازدواج هر سه ضلع این مثلث وجود داشته باشد، با یک ازدواج آرمانی مواجهیم. اشتبرگ تاکید می کند که فقدان یکی از این اضلاع را نمی توان با تقویت ضلع دیگری جبران کرد.

وب‌گاه گسترش

دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد که ورزشکارانی که سهمیه المپیک را کسب کرده‌اند، حقوقی در بازه 15 تا 200 میلیون تومان دریافت می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت بر اساس رصد‌های صورت‌گرفته ورزشکارانی که کسب سهمیه المپیک کرده‌اند بین 15 تا 200 میلیون تومان حقوق می‌گیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فایننشال‌تایمز به تازگی گزارشی منتشر کرده از «سونامی» جراحی‌های زیبایی در ایران. سونامی‌ای که نه تنها مرزهای زیبایی، بلکه رویکرد اخلاقی جامعه را به چالش می‌کشد. این برای اولین‌بار نیست که کارشناسان در این زمینه هشدار می‌دهند. 29شهریور امسال هم بابک نیکومرام، رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران اعلام کرده بود: «چهره اصیل ایرانی در حال تغییر است» او از این ماجرا اظهار نگرانی کرده...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت بر اساس رصد‌های صورت‌گرفته ورزشکارانی که کسب سهمیه المپیک کرده‌اند بین 15 تا 200 میلیون تومان حقوق می‌گیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت دوشنبه 30 بهمن را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. تلاش در باز کردن گره ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند روزی است که داستان کوروش‌کمپانی حسابی سروصدا به پا کرده است. روز گذشته نیز افراد بسیاری در یک صف طولانی برای ثبت شکایت از این مجموعه اقدام کردند، صفی که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت. گرچه هنوز مرجع قضایی از حجم کلاهبرداری این مجموعه پرده برنداشته اما برخی برآورده‌ها رقم آن را تا 2 هزار میلیارد ذکر می‌کنند. چند روزی است که داستان کوروش‌کمپانی حسابی سروصدا به پا کرده است. روز...