شنبه 31 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر، از مشارکت هلال‌احمر در ارائه خدمات بهداشتی و توانبخشی به مهاجرین آسیب پذیر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معیار انتخاب پژوهشگران پراستناد علوم انسانی، علوم اجتماعی، هنر و معماری کشورمان از سوی مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) بر اساس نشریات ایرانی، تعداد استناد‌های صورت گرفته به تولیدات علمی آن‌ها است که اسامی اساتید دانشگاه تهران که در این فهرست حضور دارند، بر اساس فراوانی استنادات ایشان به این ترتیب است: احمد پوراحمد (علوم جغرافیایی)،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک روانشناس بالینی کودک و نوجوان گفت: کودکان امروزه به دلایل مختلفی احساس ناامنی بیشتری می‌کنند و والدین با صحبت درباره گذشته ناگوار خود، باعث افزایش اضطراب کودک می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک روانشناس بالینی کودک و نوجوان گفت: درباره گذشته ناگوار خود با فرزندانتان سخن نگویید، زیرا اثرات مخربی را به همراه خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

خانواده پایه و کوچکترین واحد تشکیل دهنده جامعه است، به دلیل ارتباط بیشتر مادر با فرزندان، نقش پررنگ‌تری در تربیت آنها برعهده دارد و به همین دلیل زنان را محور خانواده و جامعه انسانی اطلاق می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

محمد مهاجری، وکیل پایه یک دادگستری گفت: جرم‌هایی که تتلو در ترکیه مرتکب شده است در ایران قابل پیگیری است و نیاز به شاکی خصوصی ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه هفتم توسعه برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران در صورت تأیید شورای محترم نگهبان، از ابتدای سال 1403 تا پایان سال 1407 اجرا خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

کاندیدای دوره گذشته ریاست کمیته ملی المپیک گفت که هیچ‌گاه اقدامی خلاف منافع ملی انجام نمی‌دهد و ابطال انتخابات کمیته را به نفع کشور نمی‌داند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفر، دیگر معطوف به استراحت و تفریح نیست بلکه هربار مزایای جدیدی از آن مورد توجه قرار می‌گیرد که پژوهشگران در تازه‌ترین کشف از تاثیرات سفر، به امکان‌پذیری درمان غیردارویی زوال عقل رسیده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مهاجری، وکیل پایه یک دادگستری گفت: جرم‌هایی که تتلو در ترکیه مرتکب شده است در ایران قابل پیگیری است و نیاز به شاکی خصوصی ندارد. همشهری آنلاین نوشت: شاکیان خصوصی از امیر تتلو شکایت‌های متعددی در دستگاه قضایی ثبت کرده‌اند یکی از مهم‌ترین اقدامات تتلو گسترش فساد و فحشا و فراخوان برای حضور نوجوانان زیر 18 سال در محل زندگی‌اش در استانبول بود. حالا این سوال مطرح است که آیا حکم اعدام...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره ملی «کتاب افراد معلول ایران (کاما)» سه‌شنبه (14 آذرماه) با حضور علی‌اکبر جمالی، مدیرعامل انجمن نابینایان کشور؛ مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ عصمت مؤمنی، معاون سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران؛ کامران عاروان، دبیر علمی جشنواره؛ فاطمه ثقفی، رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران؛ حمید صاحب، مدیرکل سلامت...

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله ایازی گفت: طراحی لباس عمل جراحی اسلامی در مقایسه با موضوعات مهم‌تر که در رساله‌ها علمیه آمده، خنده‌آور است. در اتاق عمل مباحثی وجود دارد که در قیاس با لباس عمل جراحی اسلامی، مسأله‌ای نیست.

خبرگزاری دانشجو

محمد مهاجری، وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفت: جرم‌هایی که تتلو در ترکیه مرتکب شده است در ایران قابل پیگیری است و نیاز به شاکی خصوصی ندارد. وی ادامه داد: تتلو طیف وسیعی از پرونده‌ها را با عناوین مختلف دارد که میتواند مجازات آن اعدام باشد. مهاجری عنوان کرد: از نوع ظاهر، رفتار‌ها و موسیقی‌های امیر تتلو میتوانیم بگوییم که او نیاز دارد به لحاظ روانشناسی بررسی شود،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از پوستر و لوگوی نخستین «جشنواره ملی فرهنگی، هنری معروف» با حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی و اعطای احکام اعضای شورای سیاستگذاری در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار شد. در ابتدای این جلسه مهرداد توکلی دبیر جشنواره هدف نخستین جشنواره ملی معروف را تلاش برای انعکاس درست اهداف و سیاست‌های ستاد امر به معروف...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک روانشناسی سلامت گفت: برای جلوگیری از سرد شدن رابطه زناشویی در قدم اول شناخت نیاز‌های اساسی زنان و مردان لازم است.