شنبه 31 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منیزیم یک ماده معدنی است که برای تنظیم ریتم قلب، عملکردهای عضلانی، عصبی و مغزی و سطح انرژی بدن ضروری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ساختمان‌های مرکز ازدواج و خانواده دانشگاهیان زیرمجموعه ستاد خانواده و جوانی جمعیت دانشگاه تهران و همچنین مهد کودک خانواده بزرگ دانشگاه تهران با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین کرمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، احمد نوحه‌گر معاون برنامه‌ریزی و توسعه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان گفت: تحول بدون مطالبه عمومی شکل نمی‌گیرد و وقتی ما فریاد بزنیم بر سر آنچه هست و نباید باشد، تحول است.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی فراجا: وقتی روزنامه، سایت و صفحات اجتماعی یافته‌های غلط، نیمه درست یا حتی درست خود را منتشر می‌کند، عواقب آن نامعلوم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی فراجا گمانه‌زنی‌ها در مراحل پیش از کشف جرم در پرونده قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر را از عواملی دانست که می‌توانست پرونده را بی‌راهه ببرد و گفت: نباید دستاورد پلیس در کشف این پرونده با ابعاد ملی و بین‌المللی کوچک‌انگاری شود سخنگوی فراجا گمانه‌زنی‌ها در مراحل پیش از کشف جرم در پرونده قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر را از عواملی دانست که می‌توانست پرونده را بی‌راهه ببرد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت با بیان اینکه اگر دارویاری اجرا نمی‌شد نمی‌دانستیم امروز با توجه به تحریم‌ها و وضعیت ارزی چگونه می‌شود دارو تهیه کنیم، از پوشش بیمه‌ای تعرفه‌های خدمات روانشناسی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی فراجا درباره پرونده قتل مهرجویی و همسرش گفت: انتشار تصاویر افسر، بازپرس، نماینده قوه قضاییه و متهمان در برخی خبرگزاری‌ها حتی اگر با دستور مقام بالادست قضایی هم بوده باشد، باز هم محل ایراد و اشکال است.

وب‌گاه گسترش

وزیر بهداشت از پوشش بیمه‌ای تعرفه‌های خدمات روانشناسی خبر داد. دکتر بهرام عین‌اللهی در مراسم نکوداشت بیست و نهمین سالروز تصویب قانون بیمه همگانی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، گفت: تعرقه خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفت و در سامانه‌ها وارد شده است. وی افزود: این خدمات مهم است. خیلی از مشکلات سلامت روان با این خدمات برطرف می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با استفاده از دقت بالای هوش مصنوعی می توان بیماری دیابت را برای زنان تا 89 درصد و برای مردان تا 86 درصد شناسایی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، در حاشیه همایش بیمه سلامت، به سئوالات خبرنگاران در یک نشست خبری پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از آغاز برقراری پوشش بیمه‌ای خدمات روانشناسی خبر داد و گفت: خدمات بیمه‌ای شامل مشاوره‌ها و ویزیت روانشناسان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فوق تخصص جراحی پلاستیک می‌گوید: ما هم دنبال این هستیم که عمل‌های واقعی انجام شود، امروز سیل عظیمی از مراجعه کننده داریم که اصلاً نیاز به جراحی زیبایی ندارند. از هر 100 نفر مراجعه کننده 30 نفر آن‌ها به عمل نیاز دارند، 30 نفر دیگر واقعاً نیازی به عمل ندارند، اما به‌دلیل مسائلی مانند مد روز یا مواردی مانند چشم و هم‌چشمی خواستار عمل زیبایی بینی هستند. یک فوق تخصص جراحی پلاستیک می‌گوید:...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر بهداشت در حاشیه گرامیداشت سالروز تصویب قانون بیمه همگانی از پوشش بیمه‌ای تعرفه‌های خدمات روانشناسی خبر داد.

وب‌گاه گسترش

وزیر بهداشت با اشاره به اهمیت مقوله پیشگیری و بهداشت گفت: متأسفانه بیمه های ما عمدتا درمان محور هستند. بهرام عین‌اللهی، روز دوشنبه در همایش بیمه سلامت در مرکز همایش‌های صداوسیما، اظهار داشت: امروزه جامعه پزشکی غصه‌ای دارد و آن، فجایع صهیونیست‌ها در غزه است. وی افزود: جنایات رژیم صهیونیستی، مخالف همه قوانین و معاهدات بین المللی است و بیماران را می‌کشد و امروزه سلامت مردم غزه در مخاطره...

وب‌گاه فرارو

یک فوق تخصص جراحی پلاستیک می‌گوید: ما هم دنبال این هستیم که عمل‌های واقعی انجام شود، امروز سیل عظیمی از مراجعه کننده داریم که اصلاً نیاز به جراحی زیبایی ندارند. از هر 100 نفر مراجعه کننده 30 نفر آن‌ها به عمل نیاز دارند، 30 نفر دیگر واقعاً نیازی به عمل ندارند، اما به‌دلیل مسائلی مانند مد روز یا مواردی مانند چشم و هم‌چشمی خواستار عمل زیبایی بینی هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر بهداشت از پوشش بیمه‌ای تعرفه‌های خدمات روانشناسی خبر داد.