شنبه 31 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه گسترش

بر اساس آخرین داده‌های رتبه‌بندی تایمز، طیف متنوع‌تری از دانشگاه‌ها و کشور‌ها در سراسر دنیا در میان رشته‌های برتر هستند، اما همچنان رقابت با نخبگان در انگلیس و آمریکا دشوارتر از همیشه است. بر اساس آخرین داده‌های رتبه‌بندی تایمز، طیف متنوع‌تری از دانشگاه‌ها و کشور‌ها در سراسر دنیا در میان رشته‌های برتر هستند، اما همچنان رقابت با نخبگان در انگلیس و آمریکا دشوارتر از همیشه است. با پیوستن...

وب‌گاه فرارو

«وقتی خانواده‌ها و نظام آموزشی ما به فکر تربیت و پرورش نسل‌های نوجوان و جوانمان نباشند (به شکلی اصولی) و آن‌ها را به سمت "انقلاب زرد" بکشانند، با طبقات نامطلوبی مواجه می‌شویم که اکنون به عینه شاهد آن‌ها هستیم. امروز ما با افرادی از نسل‌های دهه 70، 80 و 90 مواجه هستیم که حتی یک نان هم برای خانه خود نگرفته اند و همواره بر سفره‌های حاضر و آماده نشسته اند و هیچ اقدام موثر و مطلوبی را انجام...

وب‌گاه عصر ایران

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تحت پوشش بیمه قرار گرفتن خدمات روانشناسی خبر داد و اعلام کرد: بیمه رایگان کودکان زیر 7 سال در آینده نزدیک رقم خواهد خورد.

خبرگزاری تسنیم

ستاره ایتالیایی تیم فوتبال نیوکاسل علاوه بر تمام مسابقات فصل جاری، یورو 2024 را هم از دست خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور با بیان اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار جدی نظام قرار دارد، گفت: در این زمینه وزارت کشور همکاری تنگاتنگی با سازمان بهزیستی کشور دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: یک روان‌درمانگر کودک می‌گوید: «اسباب‌بازی‌های جنگی ازجمله تفنگ، شلاق، سپر، تانک، تیرکمان و شمشیر می‌تواند بر روان کودکان تأثیر منفی بگذارد و بازی با این اسباب‌بازی‌ها نیز می‌تواند شدت خودآزاری و دگرآزاری در کودکان را افزایش دهد.»

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل مؤسسه کنترل سرطان ایرانیان با اشاره به فعالیت 61 مؤسسه خیریه بیماران سرطانی در کشور، از اجرای آزمایشی طرح مدیریت بهینه و جامع بیماران مبتلا به سرطان در 6 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: روزهای آغازین آبان ماه با حضور جمعی از بازیگران شناخته شده بر صحنه تئاتر همراه شده، به این امید که در میانه پاییز، صحنه تئاتر کشور گرم‌تر شود.

وب‌گاه فرارو

دانشمندان ثابت کرده‌اند که هیچ‌چیز برای کودک بهتر از یک اسباب‌بازی نیست. اسباب‌بازی‌ها به رشد توانایی‌های خاصی در کودکان کمک می‌کنند؛ بنابراین، درروند بازی، توانایی‌های ذهنی کودک رشد می‌کند و حافظه او بهبود می‌یابد، اما بسیاری از انواع اسباب‌بازی‌ها به دلیل تأثیراتشان بر کودکان موردانتقاد قرارگرفته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسنپ در دوازدهمین طرح نیکوکاری خود با همکاری خیریه «خانه ای بی» و همراهی کاربرانش در طرحی با عنوان «کمک هزینه درمان و دارو کودکان پروانه‌ای» مشارکت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نظام رتبه‌بندی موضوعی شانگهای یکی از معتبرترین رتبه‌بندی‌های جهانی است که نتایج آن توسط دانشگاه شانگهای ژیائوتنگ چین منتشر می شود. رتبه بندی جهانی موضوعات آکادمیک (GRAS) برای اولین بار در سال 2017 منتشر شد. نظام رتبه‌بندی شانگهای در سال 2023 میلادی برای هفتمین سال متوالی، رتبه‌بندی جهانی موضوعات دانشگاهی (GRAS) را منتشر کرده است. این رتبه بندی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «روان‌شناسی موسیقی» تاثیر مهمی که موسیقی در زندگی روزمره انسان دارد و اثر موسیقی بر جامعه، گروه‌ها و افراد را بررسی می‌کند.

وب‌گاه فرارو

با یادگیری ترفندهای طلایی آشپزی شما قادر خواهید بود تا مهارت خود را در آشپزی افزایش دهید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران جزئیات بیمه روانشناسی و دندانپزشکی را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعرفه خدمات روانشناسی به‌تازگی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و این درحالی است که سایر بیمه‌ها هنوز اقدامی در این راستا نداشته‌اند. یکی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرآنلاین، عدم مداخله بیمه‌ها تاکنون در حوزه سلامت روان را ناشی از عدم وجود نقدینگی و بودجه لازم می‌داند و می‌گوید: «سازمان‌های بیمه بدهی‌های سنگینی به مراکز درمانی دارند که تحت پوشش قرار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت سوم آبان ماه در برنامه صبح بخیر ایران ضمن تبریک هفته بیمه درباره خدمات بیمه برای مردم گفت: خدماتی که در بیمه سلامت طی سال‌های اخیر برای مردم تصویب شده‌اند بسیار خوب هستند؛ چرا که اکنون چتر بیمه برای 45 میلیون نفر از افراد جامعه برقرار شده؛ حدود 17 میلیون نفر از این افراد اشخاصی هستند که در دهک‌های کم‌درآمد...