پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

روایت سردار حسن‌زاده از فعالیت‌های جهادی سپاه تهران / بزرگ‌ترین شبکه محرومیت‌زدایی محله‌محور را داریم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
روایت سردار حسن‌زاده از فعالیت‌های جهادی سپاه تهران / بزرگ‌ترین شبکه محرومیت‌زدایی محله‌محور را داریم

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران گفت: در تهران سامانه‌ای طراحی کرده‌ایم که 120 هزار خانواده نیازمند را تحت پوشش خود دارد. به همین جهت ما بزرگترین شبکه محرومیت‌زدایی محله‌محور را در اختیار داریم.

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز در رزمایش سه هزار نفری جهادگران فاطمی که در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: سپاه تهران بزرگ در حال حاضر بالغ بر 3 هزار گروه جهادی ثبت‌شده در اختیار دارد.

وی افزود: این گروه‌ها با تخصص‌های مختلف فعالیت کرده و به خدمت‌رسانی به مردم می‌پردازند. علاوه بر این گروه‌های جهادی محله و پایگاه‌محور هم داریم که به‌صورت عمومی فعالیت می‌کنند.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: در کنار همه این گروه‌های جهادی از سه سال پیش تمامی گردان‌های رزمی بسیج نیز دارای گروه جهادی هستند و به فعالیت مشغول هستند.

فرمانده سپاه تهران تصریح کرد: گروه‌های جهادی سپاه تهران بزرگ هم‌اکنون در 27 استان مشغول ارائه خدمات هستند و در سه استان کرمان، خوزستان و خراسان جنوبی به‌صورت متمرکز کار می‌کنیم.

وی گفت: در تهران بزرگ در دوران کرونا بیش از 3 میلیون بسته حمایتی به‌صورت سازمان‌یافته در ایام کرونا توزیع شده است و بیش از 3000 سری جهیزیه نیز به نیازمندان اهدا شده است.

سردار حسن‌زاده از تشکیل 5 قرارگاه جهادی در تهران بزرگ خبر داد و عنوان کرد: در دو روز گذشته 4 عملیات مشترک جهادی در محلات آسیب‌پذیر تهران با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی آغاز شده است و این عملیات‌ها 10 روز ادامه می‌یابد.

فرمانده سپاه تهران اظهار داشت: در تهران سامانه‌ای طراحی کرده‌ایم که 120 هزار خانواده نیازمند را تحت پوشش خود دارد. به همین جهت ما بزرگترین شبکه محرومیت‌زدایی محله‌محور را در اختیار داریم و این امر موجب شده تا همکاری با دستگاه‌های دیگر برای کمک به محرومین تسهیل شود.