سه‌شنبه 17 مهر 1403

روحیه و مدیریت جهادی کشور را به بازدارندگی دفاعی و خودکفایی رسانده است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
روحیه و مدیریت جهادی کشور را به بازدارندگی دفاعی و خودکفایی رسانده است

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: الگوی بی نیازی صنعت دفاعی کشور به بیگانگان، باید مورد توجه همه بخش های باشد و خصوصا در حوزه اقتصادی پیاده سازی شود و آنچیزی که کشور را به بازدارندگی دفاعی و خودکفایی رساند روحیه و مدیریت جهادی بود که باید در همه بخش ها طنین انداز شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عصر امروز در دیدار با شهید خانواده معظم شهید اقتدار و صنعت دفاعی شهید احسان قدبیگی اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی جوانان غیرتمند ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی افتخارات زیادی کسب کردند و خلق بسیاری از دستاوردها نتیجه نقش آفرینی جوانان است.

وی افزود: پیشرفت کشور و خودکفایی در عرصه های مختلف مرهون همت و غیرت جوانان مومن و انقلابی است که با روحیه جهادی و سخت کوشی قله های بلند را فتح نمودند.

آیت الله دری نجف آبادی تأکید کرد: جوانان ایران اسلامی با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس کشور را در صنعت دفاعی به خودکفایی رساندند و اراده و همت این جوانان باید الگویی برای سایر بخش ها باشد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در سایه ایمان به خداوند و ولایت فقیه به اوج اقتدار و سربلندی رسیده و امروز فرزندان غیور ملت ایران در نیروهای مسلح با اراده های قوی برای خدمت به مردم و دفاع از ارزش های اسلامی مجاهدانه تلاش می کنند.

امام جمعه اراک گفت: الگوی بی نیازی صنعت دفاعی کشور به بیگانگان، باید مورد توجه همه بخش های باشد و خصوصا در حوزه اقتصادی پیاده سازی شود و آنچیزی که کشور را به بازدارندگی دفاعی و خودکفایی رساند روحیه و مدیریت جهادی بود که باید در همه بخش ها طنین انداز شود.

وی با تجلیل از مجاهدت های شهید اقتدار و صنعت دفاعی شهید احسان قدبیگی خاطر نشان کرد: شهید احسان قدبیگی که از نخبگان جوان و افتخارات استان مرکزی بودند مجاهدانه در راه پیشرفت صنعت دفاعی و خدمت به نظام اسلامی تلاش کردند و نام این شهید عزیز بر تارک جامعه دانشمندان جوان ایران اسلامی می درخشد و یاد و خاطر این شهید عزیز را گرامی می داریم و به روح بلند او درود می فرستیم.

انتهای پیام /