سه‌شنبه 12 تیر 1403

روزمه اسرائیلی هشدار داد / لبنان از توانایی های نظامی بالا برخوردار است

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
روزمه اسرائیلی هشدار داد / لبنان از توانایی های نظامی بالا برخوردار است

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» نوشت: ما با دشمنی رو به رو هستیم که دارای توانایی نظامی بالا است و تجهیزات و فناوری های خطرناکی مانند موشک های نقطه زن و پهپادهای پیشرفته را در اختیار دارد.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» نوشت که مقاومت لبنان از توانایی های نظامی بالا و تجهیزات و فناوری های بسیار خطرناک برخوردار است.

ما با دشمنی رو به رو هستیم که دارای توانایی نظامی بالا است و تجهیزات و فناوری های خطرناکی مانند موشک های نقطه زن و پهپادهای پیشرفته را در اختیار دارد.

این روزنامه اضافه کرد: نفوذ صدها پهپاد از مرزهای لبنان، نشان داد که دستگاه های امنیتی و نظامی، آمادگی مقابله با این پرنده ها را ندارند.

یدیعوت آحارنوت نوشت: ارتش اسرائیل به شدت به دنبال یافتن راه حلی برای این تهدیدات است.

از ابتدای عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه علیه نظامیان اشغالگر، مقاومت اسلامی لبنان نیز با هدف درگیر کردن بخشی از توان نظامی اشغالگران عملیات گسترده‌ای را در شمال فلسطین اشغالی آغاز کرد.

خبر مرتبط واکنش اسرائیل به هشدار قاطعانه ایران

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: پاسخ من به ایران روشن است؛ اگر حزب‌الله حملات خود را متوقف نکرده و از جنوب لبنان عقب‌نشینی نکند، تا زمانی که امنیت برقرار شود و ساکنان بتوانند به خانه‌های خود بازگردند، با تمام قدرت علیه آن اقدام خواهیم کرد.

رسانه های رژیم صهیونیستی با اذعان به تأثیرات ضربات سخت رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی اعلام کرده اند که عملیات حزب الله به جنگ فرسایشی و درهم کوبیدن شهرک‌های صهیونیست نشین در این منطقه تبدیل شده است.

بهره گیری حزب الله لبنان از تسلیحات مدرن، سلاح های ضد زره و دقیق، باعث رعب و وحشت در میان اشغالگران شده و بخش اعظم شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده‌اند.

به گفته کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان به تنهایی، نیمی از توان ارتش این رژیم را در جبهه شمال درگیر کرد و مانع از حضور قدرتمندانه ارتش اشغالگر در جبهه جنوب شد.

بتازگی هم یک فروند پهپاد حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی وارد شد و اقدام به تصویربرداری موفقیت آمیز از پایگاه‌های حیاتی در بندر «حیفا» کرد، این پهپاد پس از ثبت موفقیت‌آمیز تصاویر مهم به خاک لبنان بازگشت و این تصاویر را در اختیار رزمندگان مقاومت قرار داد.

این عملیات شناسایی، زلزله ای را میان نهادهای نظامی، اطلاعاتی، سیاسی رژیم صهیونیستی و شهرک نشین های مهاجر ساکن سرزمین های اشغالی ایجاد کرده است.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

روزمه اسرائیلی هشدار داد / لبنان از توانایی های نظامی بالا برخوردار است 2