دوشنبه 9 مهر 1403

روز رونمایی از مدعیان خاموش والیبال ایران

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
روز رونمایی از مدعیان خاموش والیبال ایران

در هفته اول لیگ برتر والیبال ایران سه بازی جذاب برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم طبیعت که حضور در لیگ برتر مردان را از سال 1402 شروع کرد، در نخستین دیدار دومین سال حضور خود در این رقابت‌ها به مصاف مس رفسنجان می‌رود. طبیعت در سال گذشته پنجم شد و نماینده رفسنجان رتبه یازدهم را به دست آورد.

تیم سایپا، دیگر باشگاه با سابقه در والیبال ایران است که هفت نایب‌قهرمانی و دو مقام سومی در مدت حضور خود در لیگ برتر والیبال به دست آورده است و مانند نماینده ارومیه در حسرت قهرمانی است.

نارنجی پوشان در هفته نخست لیگ برتر مهمان گیتی‌پسند در اصفهان هستند و امیدوارند با شکست میزبان خود مسابقات را با برد شروع کنند. نماینده اصفهان در مسابقات سال گذشته به رتبه ششم دست یافت و سایپا در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

چادرملو اردکان در آخرین دیدار این هفته میزبان پاس گرگان است. نماینده اردکان سالن شهید سلیمانی را برای مسابقات امسال تجهیز کرده است و آماده پذیرایی از مهمانان با شش هزار هوادار واقعی والیبال این شهر است تا با حمایت مردم والیبال‌دوست شهر اردکان با انگیزه مضاعف مقابل حریفان صف‌آرایی کند.

پاس گرگان و چادرملو اردکان تیم‌های هشتم و نهم سال قبل لیگ برتر مردان هستند که امسال در نخستین بازی خود به مصاف یکدیگر خواهند رفت و شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس بازی سختی مقابل علیرضا طلوع کیان و بازیکنانش در اردکان خواهند داشت.