دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

رونالدو - جورجینا یا بکام - ویکتوریا / ثروتمندترین زوج فوتبالی کدام است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
رونالدو - جورجینا یا بکام - ویکتوریا / ثروتمندترین زوج فوتبالی کدام است؟

دیوید و ویکتوریا بکهام در کنار کریستیانو رونالدو و نامزدنش به عنوان ثروتمندترین زوج فوتبالی شناخته شدند. دیوید و ویکتوریا بکهام در کنار کریستیانو رونالدو و نامزدنش به عنوان ثروتمندترین زوج فوتبالی شناخته شدند. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از خبر ورزشی، فوتبال در طول سال‌های گذشته شاهد افزایش قابل توجهی در افزایش سودهای پولی بوده است و با این حال فیفا انتظار دارد درآمد حاصل از این ورزش...

دیوید و ویکتوریا بکهام در کنار کریستیانو رونالدو و نامزدنش به عنوان ثروتمندترین زوج فوتبالی شناخته شدند.

به گزارش عرشه آنلاین به نقل از خبر ورزشی، فوتبال در طول سال‌های گذشته شاهد افزایش قابل توجهی در افزایش سودهای پولی بوده است و با این حال فیفا انتظار دارد درآمد حاصل از این ورزش پرطرفدار در دوره زمانی 2023-2026 به 11 میلیارد دلار برسد. با وجود این گردش مالی بسیار نجومی جالب است که ببینیم بازیکنان فوتبال چگونه از چنین هجوم پولی به ورزش سود برده‌اند.

در این میان تعیین جایگاه ثروتمندترین زوج فوتبال با وجود زوج های قدرتمندی مانند دیوید و ویکتوریا بکهام، کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس، لیونل مسی و آنتونلا روکوزو و دیگران سخت است.

به تازگی Gambling Zone در گزارشی به همین موضوع پرداخته است. طبق ادعای این رسانه، علیرغم بازنشستگی نزدیک به یک دهه پیش، بکام، او به همراه همسرش ویکتوریا به لطف قراردادهای پرسودی مانند قرارداد مادام‌العمر با آدیداس و بسیاری از برندهای مشهور دیگر، به عنوان ثروتمندترین زوج فوتبال با دارایی خالص حدود 412.1 میلیون پوند معرفی شدند.

پس از بکام‌ها رونالدو و جورجینا با دارایی خالص حدود 410.5 میلیون پوند قرار دارند. زوجی که بخش قابل توجهی از این این ثروت را مدیون قرارداد کریستیانو با عربستانی‌ها هستند.

در رتبه سوم ثروتمندترین زوج‌ها، مسی و همسرش آنتونلا را می‌بینیم که دارایی خالص آنها در حدود 182 میلیون پوند گزارش شده است.

وین رونی فوتبالیست سابق انگلیسی و همسرش کولین با ارزش خالص 181 میلیون پوند با اختلاف کمی در رتبه چهارم قرار دارند.

طبق این گزارش پنجمین زوج ثروتمند در فوتبال، فوتبالیست اسپانیایی سرخیو راموس و شریک زندگی او پیلار روبیو با دارایی خالص 120.2 میلیون پوند است.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

رونالدو - جورجینا یا بکام - ویکتوریا / ثروتمندترین زوج فوتبالی کدام است؟ 2