یک‌شنبه 15 مهر 1403

روند حرکتی شاخص‌های بازار سهام چگونه خواهد بود؟ + عکس

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
روند حرکتی شاخص‌های بازار سهام چگونه خواهد بود؟ + عکس

علی ملک لی تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس تهران در هفته گذشته با عدد دو میلیون و 118 هزار واحد شروع به کار کرد و در پایان هفته و افزایش حدود 4.3 درصدی، به عدد دو میلیون و 209 هزار واحد رسید تا هفته‌ای سراسر سبز در بورس تهران رقم بخورد.

او افزود: با توجه به حرکت قوی مثبت شاخص کل در روز اول هفته گذشته و حمایت خوب سهامداران، شاخص کل به مدار صعودی خود بازگشت و محدوده 2.160.000 واحد به عنوان حمایت اصلی تلقی می شود و انتظار می رود این حرکت مثبت در روز‌های آینده نیز تکرار شود.

این تحلیلگر بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: شاخص کل هم وزن که نماگر بهتری از وضعیت بورس تهران است نیز حرکتی شبیه به شاخص کل داشت. این شاخص در روز اول کاری هفته گذشته با عدد 679 هزار واحد شروع به کار کرد و پس از افزایش بیش از 4 درصدی، در پایان هفته به تراز 707 هزار واحد رسید.

او می‌گوید: انتظار داریم شاخص کل هم وزن نیز به مانند شاخص کل عمل کند و در محدوده 700 هزارواحد نیز حمایت روانی داشته باشد.

شایان ذکر است دیدگاه‌های فوق صرفا تکنیکال بوده و عوامل و اخبار زیادی مانند مناسبات سیاسی و تصمیمات اقتصادی، می‌تواند بر روند این شاخص‌ها تاثیر بگذارد.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور

روند حرکتی شاخص‌های بازار سهام چگونه خواهد بود؟ + عکس 2
روند حرکتی شاخص‌های بازار سهام چگونه خواهد بود؟ + عکس 3