پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز فملی، شبندر و فایرا نمادهای سبز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز فملی، شبندر و فایرا نمادهای سبز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) با یک‌هزار و 70 واحد رشد در ارتفاع 2 میلیون و 304 هزار و 448 واحد ایستاد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز بارشد 1069 واحدی به سطح دو میلیون و 304 هزار واحدی رسید.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 5 اردیبهشت ماه 1403، شاخص کل بورس تهران به سطح 2,304,448 واحد رسید. در این تاریخ، شاخص کل بورس تجربه افزایش قابل توجهی به میزان بیش از 1 هزار واحد داشت. این افزایش نشان‌دهنده روند مثبت و رونق در بازار بورس تهران است.

وب‌گاه گسترش

با وجود رشد مداوم در سه روز گذشته، شاخص کل بورس تهران در مبادلات روز گذشته کاهش یافت. آمارها نشان می‌دهند که شاخص بورس در محدوده سرنوشت‌سازی قرار گرفته است و در صورت عبور از این محدوده، ممکن است رشدهای بیشتری را ثبت کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز پنجم اردیبهشت، شاخص کل بورس 818 واحد افزایش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در موارد بسیاری دیده شده که دولت برای حل مشکلات اقتصادی به جای علت‌ها به معلول‌ها پرداخته و به همین خاطر نتوانسته مسائل اقتصاد ایران را حل کند یا از مشکلات بکاهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران شاهد کاهش نوسانات بازار سهام پس از فتح تراز 2 میلیون و 300 هزار واحدی بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با افت بیش از 13 هزار واحدی همراه شد تا سناریو سیو (ذخیره) سود مطرح شده در چند روز اخیر اهالی بازار سرمایه بعد از رشد بیش از 4 درصدی را عملی کرده باشد.

وب‌گاه تابناک

بسته خبری اقتصادی امروز، تیتر‌هایی مانند عقب گرد شاخص کل بورس، مراسم انعقاد قرار داد واگذاری شرکت‌های استقلال پرسپولیس، افزایش نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله، حذف چای از فهرست کالا‌های مشمول افزایش مالیات یک درصدی و هشدار یک مقام دولتی به 2 سایت معروف فروش مسکن را در بر دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه 4 اردیبهشت) با 13 هزار و 420 واحد افت در ارتفاع 2 میلیون و 303 هزار و 382 واحد ایستاد.

وب‌گاه الف

شاخص کل بازار بورس امروز بیش از 13 هزار واحد افت کرد و به دو میلیون و 303 هزار واحد رسید؛ این در حالی است که در چهار روز قبل این بازار افزایش یافته بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز دو شاخص اصلی بورس تهران دو دمای متفاوت را نشان دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز عرضه بر تقاضا برتری پیدا کرد و اکثر نماد‌های شاخص ساز در منفی کار خود را به پایان رساندند.