سه‌شنبه 28 فروردین 1403

رویدادهای فرهنگی دانشگاه پیام نور زنجان مجازی برگزار می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رویدادهای فرهنگی دانشگاه پیام نور زنجان مجازی برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: برنامه ها و جشنواره‌های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی در این دانشگاه برای سال جاری پیش بینی شده که چنانچه نتوانیم آن‌ها را به صورت حضوری برگزار کنیم، در بستر وب و مجازی اجرا می شوند.

اصغر حاج علی اکبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در دوران کرونا، وظیفه ما حفظ سلامت دانشجویان با ارتقای سطح شناخت از موضوعات مختلف است، اظهار داشت: نباید به دلیل شیوع این بیماری، از آموزش و ارتقای فرهنگ متوقف شویم.

وی افزود: در این راستا جشنواره ویژه ضیافت ماه رمضان به همت دانشگاه های پیام نور استان های زنجان و اصفهان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حاج علی اکبری با بیان اینکه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، کلاس‌های آموزشی دانشگاه پیام نور زنجان به صورت الکترونیکی برای دانشجویان برگزار می‌شود، گفت: از تمامی مدیران ستادی و روسای مراکز و واحدهای پیام نور در سطح استان خواسته شده است تا با حداکثر ظرفیت و توان در برنامه ریزی و برگزاری کلاس های الکترونیکی با اهتمام ویژه مشارکت کنند.

وی افزود: صفحه اختصاصی آموزش الکترونیکی حاوی نرم افزارهای مورد نیاز، آموزش گام به گام نصب و راه اندازی، برنامه کلاسی و زمان بندی مربوطه از طریق سایت دانشگاه برای دانشجویان اطلاع رسانی می شود.

به گزارش ایرنا هم اکنون نزدیک هفت هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان زنجان تحصیل می کنند.

این دانشگاه 60 عضو هیات علمی دارد.

*س_برچسب‌ها_س*