چهارشنبه 6 تیر 1403

رویداد «ایران‌یار» برگزار می‌شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
رویداد «ایران‌یار» برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آستانه برگزاری بازی‌های المپیک تابستانی 2024 پاریس، رویداد «ایران‌یار، طراحی اقلام هواداری کاروان المپیک ایران» در راستای تقویت وحدت ملی و افزایش شور و نشاط برای تشویق کاروان ورزشی ایران در المپیک، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و کمیته ملی المپیک، توسط هیات هنر، در تهران، موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک ایران برگزار می‌شود. گفتنی...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آستانه برگزاری بازی‌های المپیک تابستانی 2024 پاریس، رویداد «ایران‌یار، طراحی اقلام هواداری کاروان المپیک ایران» در راستای تقویت وحدت ملی و افزایش شور و نشاط برای تشویق کاروان ورزشی ایران در المپیک، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و کمیته ملی المپیک، توسط هیات هنر، در تهران، موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک ایران برگزار می‌شود.

گفتنی است توجه به پرچم و نماد‌های ملی و هویتی، زبان، تاریخ و فرهنگ هر کشور در طراحی اقلام هواداری آن، در مسابقات و مجامع جهانی امری معمول است. از این‌رو، رویداد «ایران‌یار» با هدف طراحی مجموعه‌ای از اقلام هواداری بر اساس هویت ایرانی اسلامی، نماد‌های ملی و فرهنگی از تاریخ 30 خرداد لغایت 1 تیرماه به مدت 3 روز، از ساعت 9 صبح الی 18 بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

از جمله اقلام مورد پیش‌بینی برای طراحی توسط شرکت کنندگان می‌توان به پیراهن آستین کوتاه، شال گردن، پرچم بزرگ و کوچک، کلاه لبه‌دار، دستمال گردن، مچ‌بند، سربند، بج سینه، برچسب، پیکسل و. اشاره کرد.

لازم به ذکر است حداکثر 40 نفر از ثبت کنندگان پس از بررسی رزومه و آثار ارسالی در این رویداد حاضر شده و به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.