دوشنبه 16 مهر 1403

رویکرد تبلیغات اسلامی زنجان سوق دادن نذورات برای تامین ملزومات کادر درمان است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رویکرد تبلیغات اسلامی زنجان سوق دادن نذورات برای تامین ملزومات کادر درمان است

زنجان - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امسال رویکرد ما، هدایت ظرفیت های مردمی در حوزه نذورات به سمت تامین تجهیزات و ملزومات کادر درمان و رفع دغدغه ها حوزه بهداشت و درمان در مقابله با کرونا است.

حجت‌الاسلام سعید احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روحانیان و مبلغان از گروه های مرجع در جامعه هستند و ارتباط خوبی با اقشار مختلف دارند، از این جهت برنامه ریزی ها متمرکز بر این است تا از این ظرفیت در هدایت نذورات به سمت حوزه بهداشت و درمان بهره گرفته شود.

وی اظهار داشت: امسال برای ماه محرم و صفر، اعزام مبلغ از قم به استان زنجان را نداریم و صرفا مبلغان داخل استان بر اساس دستورالعمل های ابلاغ شده به مناطق مختلف اعزام می شوند.

حجت‌الاسلام احمدی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی ها، مبلغان، استقرار در مناطق و روستاها نخواهند داشت و به صورت روزانه رفت و آمد خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزار نشدن دسته روی هیات های عزاداری و برگزاری مراسم هیات ها بر اساس پروتکال های ابلاغی ماه محرم در این استان خبر داد، گفت: امسال حماسه دیگری از سوی عاشقان حسینی در راستای اجرای کمک های مومنانه در کنار تامین نیازهای کادر درمان را شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، در زمان حاضر حدود یک هزار و 500 هیأت مذهبی در استان زنجان ثبت شده است.

*س_برچسب‌ها_س*