یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج یک گزارش صهیونیستی از نفوذ نیروهای امنیتی حماس به تلفن عناصر امنیتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا روز جمعه به وقت محلی گفت: کامیون‌های امدادی در حال حاضر وارد غزه شده‌اند. ما باید گذرگاه های زمینی را برای کمک به ساکنان غزه باز کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام اعلام کرد که تنها دستاورد این رزیم طی این مدت ویرانی در نوار غزه بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان از هدف قرار دادن پنج پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشریح جزئیاتی از عملیات «وعده صادق» تاکید کرد که 162 پهپاد، 30 موشک کروز و 100 موشک بالستیک مستقیم بر سر اسرائیل خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی گردان‌های القسام در سخنانی در دویست و بیست و چهارمین روز از نبرد با ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تنها دستاورد این رژیم طی این مدت ویرانی در نوار غزه بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

جان کربی سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا روز جمعه به وقت محلی گفت: کامیون های امدادی در حال حاضر وارد غزه شده‌اند. ما باید گذرگاه های زمینی را برای کمک به ساکنان غزه باز کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل در اظهاراتی مدعی شد که بعد از همکاری اطلاعاتی با سازمان شاباک، این ارتش توانسته جسد سه اسیر اسرائیل در غزه را کشف کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان عصر امروز از هدف قرار دادن پنج پایگاه ارتش اسرائیل در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس اداره طرح عملیات امنیتی و انتظامی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل بود، گفت: پاسخی پشیمان‌کننده به اسرائیل دادیم که باعث حیرت تمام دنیا و رضایت رهبری و خوشحالی مردم شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست رونمایی از کتاب طوفان الاقصی، با سخنرانی فواد ایزدی عضو هیئت علمی دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی، سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین، محمد حیدره قائم مقام وزارت ارشاد یمن، محمد حسن اختری رییس کمیته حمایت انقلاب اسلامی از فلسطین، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران و محمد حسین محمدی سیرت عضو هیئت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) در جریان بازدید از مناطقی در شمال فلسطین اشغالی به خسارت سنگین حملات حزب‌الله لبنان برای این رژیم اذعان کرد. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) در جریان بازدید از مناطقی در شمال فلسطین اشغالی به خسارت سنگین حملات حزب‌الله لبنان برای این رژیم اذعان کرد. به گزارش عرشه آنلاین، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این باره گفت: ما برای همه گزینه‌ها...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه از انجام عملیات‌های سنگین علیه ارتش اسرائیل در شمال و جنوب این باریکه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه‌های مقاومت فلسطین از انجام عملیات‌های مختلف علیه ارتش اسرائیل در شمال و جنوب این باریکه و وارد کردن ضربات سنگین به آن خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باقری تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار در سطح جهان برای اینکه ظالم و متجاوز را تنبیه کند زمانی که چهار قدرت هسته ای جهان گفتند حمله نکن اما به اسراییل حمله کرد و هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند و یکی از مهمترین دلایل آن این بود که افکار عمومی جهان با آنان همراه نبود.

خبرگزاری میزان

مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دسترسی جبهه مقاومت به فضای مجازی سبب شده که مردم جهان با واقعیت‌ها و ماهیت ددمنشانه‌ی رژیم صهیونیستی و حامیان آن آشنا شده و به عنوان حامی مظلوم، خواهان توقف کشتار فلسطینی‌ها شوند، گفت: خیزش جهانی در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها نابودی اسرائیل را سرعت می بخشد.