یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی

وب‌گاه خبر آنلاین

باقری تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار در سطح جهان برای اینکه ظالم و متجاوز را تنبیه کند زمانی که چهار قدرت هسته ای جهان گفتند حمله نکن اما به اسراییل حمله کرد و هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند و یکی از مهمترین دلایل آن این بود که افکار عمومی جهان با آنان همراه نبود.

خبرگزاری میزان

مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دسترسی جبهه مقاومت به فضای مجازی سبب شده که مردم جهان با واقعیت‌ها و ماهیت ددمنشانه‌ی رژیم صهیونیستی و حامیان آن آشنا شده و به عنوان حامی مظلوم، خواهان توقف کشتار فلسطینی‌ها شوند، گفت: خیزش جهانی در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها نابودی اسرائیل را سرعت می بخشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج یک گزارش صهیونیستی از نفوذ نیروهای امنیتی حماس به تلفن عناصر امنیتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی خبر داد. نتایج یک گزارش صهیونیستی از نفوذ نیروهای امنیتی حماس به تلفن عناصر امنیتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، نتایج یک تحقیق میدانی روزنامه صهیونیستی هاآرتص که طی دو روز آینده جزئیات آن منتشر می‌شود، تاکید دارد که نیروهای امنیتی حماس موفق شده‌اند تلفن افسران...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: رژیم صهیونیستی باید از کلیه فعالیت‌های فوتبالی حذف شود و این باید مشمول نمایندگانش در همه رده‌ها باشد.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه اردبیل بیان کرد: از آقای رئیس جمهور می‌خواهم هنگام حرکت از اراضی مغان به طرف سد به اراضی پایین دست سد به چشم دقت نگاه کند تا متوجه شود که اکثر این آب در اراضی استان اردبیل مورد استفاده قرار می‌گیرد و در نتیجه معقول نیست که مدیریت کانال‌ها و سد در دست دو استان باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از انهدام چهارمین پهپاد پیشرفته آمریکایی توسط سامانه دفاع هوایی یمن خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل سازمان ملل از جامعه جهانی خواست برای قانع کردن طرف‌های متخاصم در سودان به آتش بس پایدار تلاش کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع خبری رژیم صهیونیستی امروز جمعه از شلیک 100 موشک از جنوب لبنان به سمت مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه و اصبع الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. شبکه خبری الجزیره گزارش داد که حدود 40 موشک از لبنان به سمت منطقه الجلیل و جولان واقع در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است. همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب گفت: عملیات وعده صادق از دیکته‌های بسیار مشکل و دشواری بود که بی‌غلط نوشته شد و این گزاره را در ذهن ما اصلاح می‌کند که می‌توان دیکته سخت بدون غلط نوشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: نمایندگان مجلس باید گام های اساسی برای مردمی سازی اقتصاد، مبارزه برای جلوگیری از تبعیض و فساد بردارند و تغییر در روندها را از همین نقطه آغاز انجام دهند تا جواب اعتماد مردم را بدهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از انهدام چهارمین پهپاد پیشرفته آمریکایی توسط سامانه دفاع هوایی یمن خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتقادها از وزارت خارجه آمریکا بابت پنهان‌کاری درباره دلایل تعلیق از کار «رابرت مالی»، نماینده ویژه سابق آمریکا در امور ایران بالا گرفته است.

وب‌گاه الف

بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک تن به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، اسپانیا از پهلوگیری یک کشتی حامل سلاح برای فلسطین اشغالی در بندر کارتاخنا جلوگیری کرد. خوزه مانوئل آلبارس، وزیر خارجه اسپانیا گزارش‌های قبلی درباره اینکه یک کشتی حامل سلاح خواستار توقف در این بندر در روز 21 می‌شده را تأیید کرد. خوزه مانوئل آلبارس گفت که اجازه ندادن برای پهلوگیری این کشتی در راستای سیاست‌های این کشور برای جلوگیری از صادرات تمامی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی از حملات گسترده راکتی از جنوب لبنان به جولان اشغالی سوریه و شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.