دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود افزایش فشار ایران در یکی دوسال اخیر، به نظر می‌رسد، آذربایجان از احداث کریدور زنگه‌زور صرف‌نظر کرده است. علاوه براین، عملیات اخیر ایران در پاسخ به اسرائیل در این انصراف نیز بی‌تاثیر نبوده است. روزنامه فرهیختگان نوشت: «آذربایجان با فشار ایران از احداث کریدور زنگه‌زور، صرف نظر کرد.» این جمله‌ای بود که آنا گریگوریان، عضو کمیسیون امنیت ملی پارلمان ارمنستان در گفت‌وگوی اخیر خود به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه آمریکایی فاش کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رئیس جمهور آمریکا خواسته مانع از صدور حکم بازداشت خودش و مقامات ارشد این رژیم از سوی دیوان کیفری بین‌الملل شود.

خبرگزاری تسنیم

در جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران بررسی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد پیشنهاد مطرح‌شده از سوی رژیم صهیونیستی به مقاومت آنطور که آمریکایی‌ها می‌خواهند جهانیان را فریب دهند، سخاوتمندانه نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با انتشار اخباری در مورد آینده جنگ رژیم اسرائیل علیه نوار غزه و احتمال دست یابی به توافق آتش بس، رسانه‌های رژیم اسرائیل امروز سه شنبه حمله زمینی احتمالی به رفح واقع در جنوب نوار غزه را فاقد اهمیت استراتژیک دانستند. از سوی دیگر، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل نیز گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم برای بار دوم قصد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندهی مرکزی نیروهای تروریستی آمریکا (سنتکام) تصاویر اولیه از اسکله‌ای را که از هفته گذشته ساخت آن را در سواحل غزه آغاز کرده است، منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، خبر استعفای «یهودا فاکس»، فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی در هفته گذشته دومین ضربه بر کادر مرکزی ارتش رژیم در کمتر از یک هفته بود و این مسئله در سایه خبر استعفای «آهارون هالیوا»، رئیس اطلاعات ارتش (آمان) قرار گرفت. درحالی که استعفای هالیوا ناشی از شکست اطلاعاتی وی در 7 اکتبر و ارزیابی اشتباه آمان درخصوص حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده، از آنان خواستند تا از امکانات موجود برای رساندن صدای اعتراض خود نسبت به این هلوکاست فلسطینی استفاده کنند و و با ایجاد هم‌افزایی بین‌المللی میان نخبگان دانشگاهی دنیا این بیداری را گسترده‌تر سازند. متن کامل نامه به همراه ترجمه آن به شرح...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درماه‌های آینده، کشورهای عربی احتمالاً تلاش خواهند کرد تا از همین رویکرد متعادل کننده پیروی کنند و همه طرف‌ها را به خویشتنداری دعوت کرده و از اقدامات تهاجمی بیشتر اسرائیل فاصله بگیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌سایت آمریکایی «آکسیوس» فاش کرد، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در مورد ممانعت از صدور حکم بازداشت مقامات ارشد این رژیم از سوی دیوان کیفری بین‌الملل درخواست کمک کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در کنار نبرد نیروهای فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی، نیروهای مقاومت اسلامی لبنان نیز از آغاز جنگ در نوار غزه در کنار ملت فلسطین با متجاوزان صهیونیست جنگیده اند و به عملیات خود ادامه می دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه حقوق بشر عفو بین‌الملل در گزارشی جدید، جزئیات حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه را شرح می‌دهد که به گفته آن، از سلاح‌های ساخت آمریکا برای کشتن غیرنظامیان فلسطینی استفاده شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حماس در نامه‌ای به سایر گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد هیئت این جنبش به قاهره رفت و مذاکراتی درباره پیشنهاد اخیر آتش‌بس انجام داد.

وب‌گاه گسترش

قیمت نفت در معاملات امروز، همچنان در مسیر کاهش قیمت مانده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز سه‌شنبه به دنبال آغاز مذاکرات آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و حماس در قاهره و آرام شدن ترس از گسترش درگیری‌ها در خاورمیانه کاهش یافته است. اما نگرانی در مورد دورنمای نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا همچنان بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهد. قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 7 سنت معادل 0.08 درصد...