شنبه 29 اردیبهشت 1403

رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس از شهادت یکی از فرماندهان خود در حمله پهپادی اسرائیل به خودروی وی در لبنان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که در حمله عصر امروز رژیم صهیونیستی به خودرویی در لبنان «شرحبیل السید» معروف به «ابو عمرو» یکی از فرماندهان این جنبش به شهادت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی ارتش اسرائیل که وانمود می‌کرد خبر خوشی برای اسرائیلی‌ها دارد، گفت که ارتش برای بازگرداندن اسرای اسرائیلی تلاش می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از ناظران با اشاره به این مقوله که تایوان خط قرمز چین است، می گویند تا زمانی که ایالات متحده از این خط قرمز ترسیمی عبور نکند، رویارویی میان دو بازیگر دور از ذهن است و دو قدرت می توانند به جای تنش، همکاری در حوزه های چون هوش مصنوعی را تجربه کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در مرز لبنان سوریه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج یک گزارش صهیونیستی از نفوذ نیروهای امنیتی حماس به تلفن عناصر امنیتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا روز جمعه به وقت محلی گفت: کامیون‌های امدادی در حال حاضر وارد غزه شده‌اند. ما باید گذرگاه های زمینی را برای کمک به ساکنان غزه باز کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام اعلام کرد که تنها دستاورد این رزیم طی این مدت ویرانی در نوار غزه بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان از هدف قرار دادن پنج پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشریح جزئیاتی از عملیات «وعده صادق» تاکید کرد که 162 پهپاد، 30 موشک کروز و 100 موشک بالستیک مستقیم بر سر اسرائیل خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی گردان‌های القسام در سخنانی در دویست و بیست و چهارمین روز از نبرد با ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تنها دستاورد این رژیم طی این مدت ویرانی در نوار غزه بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

جان کربی سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا روز جمعه به وقت محلی گفت: کامیون های امدادی در حال حاضر وارد غزه شده‌اند. ما باید گذرگاه های زمینی را برای کمک به ساکنان غزه باز کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل در اظهاراتی مدعی شد که بعد از همکاری اطلاعاتی با سازمان شاباک، این ارتش توانسته جسد سه اسیر اسرائیل در غزه را کشف کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان عصر امروز از هدف قرار دادن پنج پایگاه ارتش اسرائیل در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس اداره طرح عملیات امنیتی و انتظامی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل بود، گفت: پاسخی پشیمان‌کننده به اسرائیل دادیم که باعث حیرت تمام دنیا و رضایت رهبری و خوشحالی مردم شد.