چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - با ادامه مخالفت ها با جنگ رژیم اسرائیل در غزه در دانشگاه های آمریکا، پلیس آمریکا ده‌ها دانشجو را در تظاهرات حامی فلسطین در دانشگاه ییل در کنتیکت و دانشگاه نیویورک دستگیر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین وضعیت ثبت‌نام سهام عدالت، واریز سود سهام عدالت و واگذاری سهام عدالت جاماندگان و متوفیان اعلام شد. سهام عدالت به مشمولان واگذار شده و تکلیف اختصاص سهام عدالت به جاماندگان مشخص شده است. سود سهام عدالت سال 1402، در دو مرحله، سال گذشته واریز شد و سهامداران منتظر واریز سود سهام عدالت 1403 و باقی‌مانده سود سهام عدالت سال 1402 هستند. آخرین وضعیت ثبت‌نام سهام عدالت جدید و واریز سود سهام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه پرسپولیس در نظر دارد ابتدا قرارداد اوسمار را تمدید کند. باشگاه پرسپولیس در نظر دارد ابتدا قرارداد اوسمار را تمدید کند. یکی از بحث‌های داغ پیرامون باشگاه پرسپولیس داستان تمدید قرارداد ستاره‌های این تیم است. بیشتر از 10 بازیکن این تیم که اکثرا هم جزو ستاره‌های تاثیرگذار پرسپولیس به حساب می‌آیند، در پایان همین فصل بازیکن آزاد خواهند شد. با این حال تا حالا تماسی برای تمدید قرارداد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی القاسم با تاکید بر اینکه دشمن هیچ هدف و چشم‌اندازی در غزه ندارد و نتوانسته اسرای خود را آزاد کند، افزود: سناریوی رون آراد شاید محتمل‌ترین سناریو در مورد اسرای دشمن در غزه باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر انگلیس اعلام کرد که قصد دارد صنایع نظامی این کشور را در وضعیت جنگی قرار دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل خبر داد که یشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل به شهر رفح در نوار غزه زنان و کودکان بوده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قطر از سال 2012 میزبان دفتر سیاسی حماس است و مدت‌هاست نقش میانجی بین رژیم صهیونیستی و فلسطینی را ایفا می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس در نشست خبری مشترک با «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو گفت این کشور قصد دارد با تخصیص 12 میلیارد دلار، صنایع نظامی این کشور را در وضعیت جنگی قرار دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندهی انتظامی بندرعباس درباره فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در منطقه جمال احمد بندرعباس توضیحاتی ارائه کرد. عصر دیروز در جریان تعقیب‌وگریز پلیس و یک خودروی کوییک در بندرعباس، پلیس طبق قانون به‌کارگیری سلاح به‌سمت لاستیک خودرو شلیک کرده که یکی از تیرها به یکی از سرنشینان خودرو برخورد کرده و باعث فوت او شده است. فرماندهی انتظامی بندرعباس درباره فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در منطقه جمال...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وحدت هنانوف مدافع تیم ملی تاجیکستان در پایان فصل از پرسپولیس جدا می شود. وحدت هنانوف مدافع تیم ملی تاجیکستان در پایان فصل از پرسپولیس جدا می شود. به گزارش عرشه آنلاین، مدافع پرسپولیس قرار است با پیشنهاد نجومی راهی لیگ کره جنوبی شود.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - انجمن قلم آمریکا که به دلیل واکنش آن به جنگ اسرائیل در غزه با نارضایتی گسترده مواجه شده، مراسم اهدای جوایز سالانه خود را لغو کرده است و ده ها نامزد این رویداد که قرار بود هفته آینده برگزار شود، اعلام کرده اند در این مراسم شرکت نخواهند کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الجزیره، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل نسبت به احتمال حملات رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه هشدار داد. کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل روز سه شنبه اعلام کرد: حملات اسرائیل به نوار غزه را محکوم می‌کنیم. این نهاد سازمان ملل یادآور شد که حملات رژیم صهیونیستی باعث شد طی روز‌های گذشته تعدادی از فلسطینی‌ها که بیشتر آنان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله لبنان عصر امروز (سه شنبه) اعلام کرد که چهار پایگاه نظامیان صهیونیست در مناطق اشغالی جنوب این کشور و همچنین شمال سرزمین های اشغالی فلسطین را هدف حمله راکتی و توپخانه ای قرار داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شیرینی فرانسه رفع پلمب شد شیرینی فرانسه پس از پلمپ چند روزه باز شد در پی پلمب سریالی کافه‌ها و رستوران ها، شیرینی فرانسه تهران هفته پیش پلمب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از حمله سنگین پهپادی حزب‌الله به فلسطین اشغالی و هدف قرار گرفتن یک هدف نظامی برای اولین بار در عمق ساحل رژیم صهونیستی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: حدود 45 درصد از کل زیرساخت‌های غیرنظامی در نوار غزه ویران شده است، 60 درصد از زیرساخت‌های باقی مانده آسیب دیده است و کل خسارت مادی بیش از 90 میلیارد دلار است.