جمعه 7 اردیبهشت 1403

رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برنی سندرز در پاسخ به نتانیاهو که دانشجویان آمریکایی را یهودستیز خوانده بود، به او هشدار داد که باید مسئولیت جنایات خود در غزه را بپذیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403ارائه شده است. در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403 ارائه شده است. جمعه 7 اردیبهشت / ثور 1403 مصادف با 17 شوال 1445 و 26 آوریل 2024 است. روز جمعه طبق روایات متعلق است به حجه ابن الحسن عسکری عج. سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: رئیس جمهور اوکراین جان شهروندان این کشور را با پول مالیات‌دهندگان کشورهای غربی معامله می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ ایرنا_کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل گفت: اینکه بعد از پاسخ تنبیه ایران به اسراییل، رییس جمهور و مسئولان برای گسترش روابط دیپلماتیک ایران در آسیا به پاکستان سفر می کنند، در حالی که نخست وزیر اسراییل در باتلاق جنگ غزه زمین‌گیر شده است، نشان دهنده اقتدار کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد. قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت... حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ نوشت: قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه... تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید. چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت که رئیس‌جمهور آمریکا هم‌اکنون هیچ برنامه‌ای برای دیدار با رجب طیب اردوغان ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا، فرانسه و سازمان ملل به کشف گورهای دسته جمعی در نزدیکی دو مرکز درمانی مهم در غزه که حاکی از جنایت آشکار صهیونیست‌ها است، واکنش نشان دادند.

وب‌گاه الف

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: دستگیری صدها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌هاست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرانسه نسبت به شف پیکر صدها شهید فلسطینی از گورهای دسته جمعی در نوار غزه ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کانون خدمت رضوی تهران در جلسه‌ای که ششم اردیبهشت 1403 با حضور مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برگزار شد، با معرفی دبیر آغاز به کار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا از استعفای خود خبر داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا از استعفای خود برای اعتراض به سیاست‌های دولت جو بایدن در قبال غزه خبر داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرو ریختن هیمنه رژیم صهیونیستی در پی عملیات موفقیت‌آمیز «وعده صادق» ایران با هدف پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، مقام‌های انگلیس را در سایه ضعف جدی ارتش این کشور، به فکر تقویت قوای نظامی و راه‌اندازی گنبد آهنین انداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک خبرنگار فلسطینی دیگر در حملات اسرائیل به رفح به شهادت رسید.