پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه 13 رژیم صهیونیستی گزارش داد: ژنرال‌های آمریکایی به زودی وارد اسرائیل می‌شوند تا درباره طرح عملیات در رفح گفت‌وگو کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آمریکا خواستار مشارکت ژنرال‌های آمریکایی در تدوین طرح ورود به رفح شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اردوغان با انتقاد از رژیم صهیونیستی گفت: باید فشار بر اسرائیل، فرزند ناز پرورده و بی‌قانون غرب، افزایش یابد تا از قطعنامه شورای امنیت تبعیت کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رستگاری سریالی است که علناً و آشکارا می‌خواهد روایت زندگی و بحران‌هایش از چشم افشاگر اسلام و اسلام انقلابی و فسادستیز و عدالت‌محور بیان شود!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور آمریکا در جریان دیدار از یک اردوگاه آوارگان اوکراینی در ورشو با پرسش از سوی خبرنگاران درباره اینکه پوتین مواجه شده و پاسخ داد: «او یک خونریز است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی در تجمعی در کارولینای شمالی مدعی شد «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه یک «قصاب» است و واشنگتن می‌تواند در صورت افزایش مالیات‌های میلیاردرها از اوکراین همچنان حمایت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«آنل شلین» که در اداره دموکراسی، حقوق بشر و کار وزارت خارجه آمریکا کار می‌کرد، چهارشنبه به روزنامه واشنگتن پست گفت که وی بارها نگرانی‌های خود را درباره انتقال تسلیحات به اسرائیل مطرح کرده بود اما بی‌نتیجه بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست دوشنبه گزارش داد که شماری از کارمندان دولت آمریکا قصد دارند به خاطر جنگ غزه و در اعتراض به حمایت دولت این کشور از رژیم صهیونیستی استعفا کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا 6 فرد و 2 نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چین رویکرد متعادل تری را برای تعامل جهانی دنبال می کند؛ رویکردی که اساسا متکی به قدرت نظامی نیست. در عوض، پکن از تجارت، کمک های توسعه و دیپلماسی برای گسترش نفوذ چین استفاده می کند، و تمرکزش نه فقط در شرق آسیا بلکه در مقیاس جهانی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس غرب آسیا گفت: وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد و از کشورهای فعال در این زمینه دعوت کند تا اقدامی صورت گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که بحث درباره عملیات نظامی اسرائیل در رفح «فوری» است و در حال برنامه ریزی برای تعیین زمان مذاکرات با تل آویو در واشنگتن هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که بحث درباره عملیات نظامی اسرائیل در رفح «فوری» است و در حال برنامه ریزی برای تعیین زمان مذاکرات با تل آویو در واشنگتن هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرود سخت ژئوپلیتیکی مستلزم درگیری ها و بحران های متعدد، مرتبط و در حال گسترش است که می تواند سیستم بین المللی تحت رهبری ایالات متحده را تحت تأثیر قرار دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت جو بایدن هفته آینده به فرانسه، بلژیک و آلمان می رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه عصر چهارشنبه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کردند.