یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

مطالعات نشان می‌دهد فشار خون بالای کنترل‌نشده خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌های مزمن از جمله بیماری قلبی و کلیوی، دیابت و زوال عقل را افزایش می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

به گفته متخصصان تغذیه، ترک برخی عادات غذایی می‌تواند به شما کمک کند تا چربی‌های سرسخت شکم را از بین ببرید.

وب‌گاه عصر ایران

رژیم غذایی مدیترانه‌ای حتی در سنین بالاتر نیز از مغز محافظت می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تنها مراجعه به روانشناس یا مصرف داروهای آرامبخش یا انجام یک سری تمرینات ذهنی برای بهبود خلق وخو و حالات روحی کفایت نمی‌کند، بلکه تغذیه درست نیز نقش به سزایی در بهبود سلامت روحی و روانی و کاهش تحریک پذیری و عصبانیت دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استرس مزمن می‌تواند سلول‌های مغز را از بین ببرد و بر حافظه و یادگیری تأثیر بگذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصرف روزانه آجیل باعث افزایش وزن نمی‌شود اما سلامتی را بهبود می‌بخشد.

وب‌گاه فرارو

کیوی در عرض 4 روز سرزندگی و خلق و خو را بهبود بخشیده و اثر تقویتی آن در حدود 14 تا 16 روز به اوج خود می‌رسد. از سوی دیگر، مکمل‌های ویتامین C تا روز دوازدهم به طور جزئی خلق و خو را بهبود بخشیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی‌های مغزی پس از مرگ برای نشانگرهای آلزایمر نشان داد که سبک زندگی سالم به‌طور بالقوه کاهش شناختی را علی‌رغم وجود شاخص‌های فیزیکی این بیماری کاهش می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت چهارشنبه 25 بهمن را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این...

وب‌گاه خبر آنلاین

رژیم غذایی مدیترانه‌ای حتی در سنین بالاتر نیز از مغز محافظت می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رژیم غذایی آتلانتیک به دلیل تمرکز بر غذاهای سرشار از مواد مغذی و عادت‌های غذایی خانواده‌محور، قابلیت زیادی برای افزایش سلامت دارد.

وب‌گاه فرارو

سرطان سینه انواع مختلفی دارد و رایج‌ترین نوع آن در مجاری شیر «داکتال کارسینوم» به وجود می‌آید. هر فردی حتی آقایان هم ممکن است به سرطان سینه مبتلا شوند، اما با وجود تفاوت‌هایی که بین آقایان و خانم‌ها وجود دارد، درمان برای هر دو جنسیت تقریباً مشابه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرطان سینه می‌تواند به هر جایی از بدن متاستاز دهد؛ اما در اغلب موارد به استخوان‌ها «ستون فقرات» و سایر اعضای بدن «ریه‌ها، کبد، مغز یا غدد لنفاوی» گسترش خواهد یافت. بنابراین تشخیص زودهنگام و درمان به موقع این بیماری بسیار مهم است.

وب‌گاه عصر ایران

حتما جملاتی نظیر اینکه یک بدن قلیایی در برابر همه بیماری ها، به خصوص سرطان مصون است، را زیاد شنیده اید؛ یافته های علمی نشان می دهند که می توان به سادگی، و بدون چشم داشتنِ به معجزه، با یک رژیم غذایی ساده و نیز داشتن یک ph بهینه به سطح متعادلی از سلامتی رسید، و از زندگی لذت برد.

وب‌گاه فرارو

رژیم غذایی آتلانتیک، نوعی رژیم غذایی سنتی است که در شمال غربی اسپانیا و شمال پرتغال محبوب است. متخصصان می‌گویند این رژیم غذایی چربی شکم را کاهش می‌دهد و سطح کلسترول مفید یا اچ‌دی‌ال (HDL) را بهبود می‌بخشد.