یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

بر اساس نتایج مطالعه منتشر شده در BMJ، بسیاری از انواع ورزش - از جمله پیاده‌روی، دویدن آرام و آهسته، یوگا، تمرینات هوازی و تمرینات قدرتی به اندازه یک روش درمانی معتبر در درمان افسردگی موثر هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطالعات نشان داده اند که سیر دارای ترکیبی به نام آلیسین است که جریان خون را افزایش می دهد و می تواند قدرت جنسی مردان را بیشتر و میل جنسی آنها را تقویت کند. مردان می توانند هر روز دو تا سه حبه سیر بخورند تا از فواید سیر بهره مند شوند. مطالعه دیگری بیان کرد که شواهد کافی نیست و تحقیقات بیشتری مورد نیاز است. با این حال، افزودن سیر به رژیم غذایی شما می تواند مفید باشد، به خصوص اگر مستعد...

وب‌گاه ورزش سه

ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، یک برند مشترک جدید بستنی را با نام خود راه اندازی خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات به طور فزاینده‌ای بر روی راه‌هایی برای تقویت مهارت‌های شنوایی و شنوایی مغز ما متمرکز هستند و از آن تحت عنوان "آموزش شنوایی" یاد می‌شود. بازی‌های رایانه‌ای و سایت‌های آموزشی آنلاین به علاوه اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که می‌توانیم در خانه با گوشی تلفن همراه هوشمند و هدفون از طریق آن تمرین کنیم. برای شنیدن گفتار باید آن را در برابر صدای پس زمینه پر سر و صدا تشخیص دهیم. گوش دادن به...

وب‌گاه فرارو

کوفته سوئدی یکی از انواع غذاهای مدرن و بسیار خوشمزه است که از ترکیب کوفته قلقلی با نوعی سس خوشمزه تهیه می‌شود.

وب‌گاه فرارو

حداقل چهار تا شش لیوان مایعات در روز بنوشید. نوشیدن آب و آبمیوه برای جلوگیری از یبوست بهترین راه است. مصرف نوشیدنی‌های کافئین‌دار مانند نوشابه و قهوه را محدود کنید، زیرا این گزینه‌ها ادرار آور هستند و در واقع مایعات بیشتری را از بدن خارج می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

پروتئین بلوک سازنده عضلات، پوست، آنزیم‌ها و هورمون‌ها است و نقش اساسی در تمام بافت‌های بدن ایفا می‌کند. امروزه منابع مختلف پروتئین در دسترس هستند و بیشتر غذا‌ها نیز مقدار پروتئین قابل قبولی در خود دارند. با این حال، برخی از افراد ممکن است هنوز دچار کمبود پروتئین باشند. کمبود پروتئین می‌تواند تقریباً بر تمام جنبه‌های عملکرد بدن تأثیر بگذارد و با علائم زیادی همراه باشد.

وب‌گاه فرارو

در بین اسناد تاریخی ایران معاصر، به دفترچه یا آلبومی برمی‌خوریم که یک خانم ایرانی به اسم هریپسیمه آبراهامیان (متولد همدان) در سال 1315 شمسی به فرزند 20 ساله‌اش به اسم واچیک هدیه داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصرف برخی از مواد غذایی باعث افزایش تولید کلاژن بدن و بهبود سلامت پوست و معکوس کردن پیری می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روند پیری فرآیندی طبیعی، اما امروزه با سبک زندگی پرمشغله، عادات بد غذایی و کمبود خواب و سپری کردن ساعات متمادی پشت سیسم‌های کامپیوتری و لپ تاپ، علائم پیری خیلی زودتر از سن واقعی ظاهر می‌شوند. برای جلوگیری از پیری زود هنگام، غذاها و مکمکل‌هایی را می‌توان خورد. روند پیری فرآیندی طبیعی، اما امروزه با سبک زندگی پرمشغله، عادات بد غذایی و کمبود خواب و سپری کردن ساعات متمادی پشت سیسم‌های کامپیوتری...

وب‌گاه فرارو

مصرف غذا‌ها و نوشیدنی‌های اسیدی اصلی‌ترین علت فرسایش مینای دندان هستند. مینای دندان سخت‌ترین ماده معدنی موجود در بدن انسان است. این ماده سطح خارجی هر دندان را پوشش داده و از مواد معدنی ساخته شده که عمده این مواد هیدروکسی آپاتیت است.

وب‌گاه فرارو

رقابت ابدی تولیدکنندگان پوشاک برای طراحی محصولات متفاوت، هر چند وقت یک‌بار، مردم را غافلگیر و شوکه و البته حسابی سرگرم می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

سلامت پروستات اهمیت بسیار زیادی برای آقایان دارد. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد، دنبال کردن رژیم‌های غذایی سالم به بهبود سلامت پروستات کمک می‌کند. بهتر است رژیم غذایی فرد سرشار از مواد مغذی مثل سبزیجات، حبوبات و ماهی‌های چرب باشد.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات نشان می‌دهد، موسیقی درمانی نقش بسزایی در توانبخشی شناختی دارد. برای بیماران مبتلا به بیماری‌هایی مانند آلزایمر و زوال‌عقل، ملودی‌های آشنا می‌توانند باعث یادآوری حافظه و بهبود عملکرد شناختی شوند.

وب‌گاه فرارو

این بار اگر هوس سمبوسه کردید این اسنک خوشمزه که سالمتر هم هست را امتحان کنید.

وب‌گاه فرارو

تغییر رژیم غذایی روزانه با غذا‌های سالم نه تنها می‌تواند تولید کلاژن را افزایش دهد، بلکه از سنتز آن در بدن نیز حمایت می‌کند.