یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

تغییر رژیم غذایی روزانه با غذا‌های سالم نه تنها می‌تواند تولید کلاژن را افزایش دهد، بلکه از سنتز آن در بدن نیز حمایت می‌کند.

وب‌گاه فرارو

همیشه برای اینکه بخواهیم کیکی را به عنوان یک کیک فوق‌العاده مثال بزنیم یکی از مشخصاتش پف آن است! کیکی که پف داشته باشد چشم‌ها و دل‌ها را درگیر خود خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات اخیر نشان داده است که دیابت نوع 2 آنقدر‌ها که تصور می‌شد دائمی و برگشت‌ناپذیر نیست. جالب اینجاست که روش مقابله با آن نیز از نظر پژوهشگران زیاد پیچیده نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مطالعه جدید نشان می دهد که رژیم گوشت قرمز می تواند بدترین چیز برای مردان مبتلا به سرطان پروستات باشد. یک مطالعه جدید نشان می دهد که رژیم گوشت قرمز می تواند بدترین چیز برای مردان مبتلا به سرطان پروستات باشد. به نقل از مدیسن نت، محققان می‌گویند بیماران مبتلا به سرطان پروستات که مصرف گوشت و لبنیات را محدود می‌کنند اما غذاهای گیاهی زیادی مصرف می‌کنند، کمتر از بی اختیاری ادرار و سایر...

وب‌گاه عصر ایران

یکی از بزرگترین عوامل ایجاد یبوست، رژیم غذایی ناسالم است. در مقابل، خوردن غذاهای پر فیبر، مانند میوه‌ها و سبزیجات خام و غلات کامل، به منظم نگه داشتن حرکات روده کمک می‌کند. نوشیدن مایعات کافی نیز ضروری است. فیبر آب را در روده نگه می‌دارد و دفع را آسان‌تر می‌کند.

وب‌گاه فرارو

بعد از خرید توئیتر توسط ایلان ماسک، بسیاری تصور می‌کردند ثروتمندترین فرد جهان اقناع شده و هدف دیگری در سر ندارد. اما با بررسی زندگی «ایلان ماسک» به این موضوع پی می‌بریم که ماسک، بلندپروازتر از این حرف‌ها است که صرفاً با خرید یک پلتفرم به ارزش 44 میلیارد دلار متوقف شود. فردی که فقط برای اخراج یک مزاحم از توئیتر حاضر می‌شود چنین مبلغ هنگفتی هزینه کند، قطعاً برای رسیدن به اهداف و آرزو‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

تغییر رژیم غذایی روزانه با غذاهای سالم نه تنها می‌تواند تولید کلاژن را افزایش دهد، بلکه از سنتز آن در بدن نیز حمایت می‌کند.

وب‌گاه فرارو

ویکتوریا، همسر دیوید بکام، تصمیم گرفته با یک هدیه جالب در روز ولنتاین ستاره سابق رئال مادرید را شگفت‌زده کند.

وب‌گاه فرارو

محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص در پاسخ به پرسشی درباره اثر سرفه بر سکته قلبی می‌گوید: «در بعضی از سکته‌های قلبی، بر اساس منطقه‌ای که دچار کم‌کاری شده ممکن است قلب دچار کاهش ضربان شود، در این افراد با سرفه کردن می‌شود ضربان قلب را بالا آورد.»

وب‌گاه فرارو

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم گوشت قرمز می‌تواند بدترین چیز برای مردان مبتلا به سرطان پروستات باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پروتئین یک ماده مغذی ضروری برای ساخت توده عضلانی، مدیریت وزن سالم و تقویت سیستم ایمنی است. مصرف پروتئین کافی در رژیم غذایی می‌تواند به حفظ وضعیت عضلانی و جلوگیری از مشکلات دیگر کمک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی خوراکی های طبیعی احتمال عفونت های دندانی و دهانی را کاهش و تنفس تازه و خوشبوتری را به فرد هدیه می دهند. مطالعات دیگر نشان می دهند که مصرف چای سبز ممکن است خطر ابتلا به سرطان های دهان را نیز کاهش دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتیجه آزمایشی جدید نشان می‌دهد افرادی که مقدار نمک مصرفی‌شان را با جایگزین نمک، کم کردند با کاهش قابل توجه ابتلا به خطر فشار خون بالا مواجه شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هر ساله تعداد قابل توجهی از افراد در اثر سکته قلبی از دست می‌روند که این مساله اهمیت شناسایی و درمان به موقع این بیماری را نشان می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعداد قابل توجهی از افراد سالیانه در اثر سکته قلبی جان خود را از دست می‌دهند که این مساله اهمیت شناسایی و درمان به موقع این بیماری را نشان می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همسر دیوید بکام، تصمیم گرفته با یک هدیه جالب در روز ولنتاین ستاره سابق رئال مادرید را شگفت‌زده کند.