یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

بیشتر ما می‌خواهیم عمری طولانی توام با سلامت داشته باشیم، اما مردم برخی مناطق جهان به طور میانگین بیشتر عمر می‌کنند. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که ژاپنی‌ها طولانی‌ترین میانگین عمر را دارند و سوئدی‌ها و نروژی‌ها در جایگاه دوم و سوم ایستاده‌اند. اما راز افزایش طول عمر چیست؟

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناسان تغذیه: مصرف دانه‌های تخم کتان در کنترل وزن و سلامت سیستم گوارش تاثیر بسزایی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گیاهان و مکمل‌های محرک جنسی یا به اصطلات «شهوت‌افزا» (aphrodisiac) از راه‌هایی مانند افزایش جریان خون، متعادل کردن هورمون‌های جنسی و تقویت دیواره‌های رگ‌های خونی عمل می‌کنند. گیاهان و مکمل‌های محرک جنسی یا به اصطلات «شهوت‌افزا» (aphrodisiac) از راه‌هایی مانند افزایش جریان خون، متعادل کردن هورمون‌های جنسی و تقویت دیواره‌های رگ‌های خونی عمل می‌کنند. اما موضوع این است که گرچه برخی از افراد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لیمو مواد مغذی بسیاری مانند ویتامین ث و فیبر دارد. این مواد مغذی مزیت‌های بسیاری برای سلامت بدن دارند و در برآوردن نیازهای تغذیه‌ای موثرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تن ماهی سرشار از مواد مغذی برای سلامتی و رشد بدن و مملو از پروتئین و اسیدهای چرب امگا 3 است. تن ماهی بدن را در برابر بیماری‌های قلبی و سرطان محافظت می‌کند. تن ماهی سرشار از مواد مغذی برای سلامتی و رشد بدن و مملو از پروتئین و اسیدهای چرب امگا 3 است. تن ماهی بدن را در برابر بیماری‌های قلبی و سرطان محافظت می‌کند. فواید تن ماهی در رژیم غذایی کودک شما چیست؟

وب‌گاه خبر آنلاین

لیمو مواد مغذی بسیاری مانند ویتامین ث و فیبر دارد. این مواد مغذی مزیت‌های بسیاری برای سلامت بدن دارند و در برآوردن نیازهای تغذیه‌ای موثرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک رژیم غذایی ظاهراً سالم را شروع می‌کنید و فکر می‌کنید اصولی پیش می‌روید. اما تغذیه بسیار پیچیده‌تر و مهم‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید.

وب‌گاه فرارو

متخصص تغذیه بالینی و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خواب مناسب و سبک زندگی را دو فاکتور موثر در تناسب اندام افراد دانست و گفت: کاهش وزن خیلی سریع بخصوص با تکنیک‌های گرسنگی در طولانی مدت منجر به عوارض جبران ناپذیری می‌شود.

وب‌گاه فرارو

لیمو مواد مغذی بسیاری مانند ویتامین ث و فیبر دارد. این مواد مغذی مزیت‌های بسیاری برای سلامت بدن دارند و در برآوردن نیاز‌های تغذیه‌ای موثرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مصرف مقادیر بالای سبزیجات در رژیم غذایی می‌تواند به کاهش خطر بیماری، بهبود هضم، تنظیم قند خون و کاهش وزن سالم کمک کند. هم‌چنین برخی تحقیقات نشان می‌دهد که مواد مغذی موجود در برخی سبزیجات به کاهش چربی شکم نیز کمک کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موز سبز، میوه‌ای استوایی با بسیاری از خواص مفید برای سلامتی، توسط بسیاری از افراد به عنوان درمانی برای برخی بیماری‌ها استفاده می‌شود. در میان آنها، گاستریت و زخم معده به چشم میخورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موز، یکی از میوه‌های مغذی است که منبع غنی از پتاسیم و آنتی‌اکسیدان‌ها محسوب می‌شود. خوردن موز برای کودکان، ورزشکاران و افرادی که نگران تناسب اندام شان هستند، مفید است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: موز، یکی از میوه‌های مغذی است که منبع غنی از پتاسیم و آنتی‌اکسیدان‌ها محسوب می‌شود. خوردن موز برای کودکان، ورزشکاران و افرادی که نگران تناسب اندام شان هستند، مفید است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند میوه‌های ترش مانند مرکبات، انار و توت‌فرنگی نباید همزمان با موز مصرف شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زمانی که افراد مسن برای کاهش وزن از یک رژیم غذایی محدود پیروی می‌کنند نه تنها چربی از دست می‌دهند، بلکه توده عضلانی شان نیز کاهش می‌یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همزمانی مصرف موز با بعضی از خوراکی‌ها توصیه نمی‌شود چراکه موجب اختلال در هضم شده و سبب تجمع مواد غلیظ در معده می‌شود که با احساس خستگی و تضعیف سیستم ایمنی همراه شده و در صورت تداوم می‌تواند زمینه‌ساز بیماری‌ها شود.