دوشنبه 16 مهر 1403

رییس سازمان بهزیستی: مردم باید از مسوولان پاسخ صادقانه دریافت کنند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رییس سازمان بهزیستی: مردم باید از مسوولان پاسخ صادقانه دریافت کنند

ایلام - ایرنا - معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: مردم انتظار دارند مسوولان در ارگان های مختلف پاسخ صادقانه ای به درخواست های آنان بدهند و این رویه در دولت سیزدهم با جدیت دنبال می شود.

به گزارش ایرنا، علی محمد قادری روز یکشنبه در آیین افتتاح مرکز آسیب دیدگان اجتماعی شهر ایلام اظهار داشت: با توجه به بودجه انقباضی و شرایط سخت اقتصادی کشور، اما مردم باید از مسوولان پاسخ صادقانه دریافت کنند.

وی افزود: این سازمان از همه ظرفیت و توان خود برای حمایت و پشتیبانی از مددجویان مناطق مرزی و کم برخوردار کشور استفاده می کند.

رییس سازمان بهزیستی افزود: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی پروژه های متعددی در حوزه مختلف نظیر توانبخشی و آسیب های اجتماعی به منظور خدمت به مردم عزیز کشور به بهره برداری رسید.

قادری تاکید کرد: امیدواریم افتتاح این پروژه ها بخشی از مشکلات مددجویان تحت پوشش و جمعیت هدف بهزیستی را برطرف کند.

وی یادآور شد: تمامی افرادی که در سازمان بهزیستی فعالیت دارند، با عشق و علاقه به کار خاصی به مردم خدمت ارایه می دهند.

رییس سازمان بهزیستی تاکید کرد: همه مدیران با توجه به ظرفیت و پتانسیل های موجود باید در حد توان به جامعه هدف خدمت رسانی کنند.

قادری اضافه کرد: همه مسوولیت ها و مناصب در نظام اسلامی یک امانت است و خدمت گذاری صادقانه به مردم با همه توان افتخار بزرگی برای همه محسوب می شود.

وی ادامه داد: مردم ایلام با مجاهدت و خون خود ایثار کردند و لذا آنچه از دست ما بعنوان سرباز بر می آید، باید انجام دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این آیین اظهار داشت: نگاه دولت سیزدهم عدالت محوری و توجه ویژه به مناطق کم برخوردار و محروم است.

محمدسبحان حسنی گفت: جمعیت قابل توجهی از این استان به دلیل محرومیت بالا تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند.

وی اضافه کرد: افراد صاحب سرمایه و واحدهای تولیدی در ایلام اندک است و همین امر موجب شده نتوانیم کمک های استانی زیادی برای کمک به مددجویان جذب کنیم.

به گزارش ایرنا، دیدار با استاندار، شرکت در نشست شورای اداری و همچنین افتتاح مرکز آسیب های اجتماعی شهر ایلام از برنامه های سفر معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی به ایلام بود.

برچسب‌ها