جمعه 31 فروردین 1403

رییس فدراسیون فوتبال: عدم نصب تجهیزات VAR در آزادی، امتیاز میزبانی را از استقلال و پرسپولیس می‌گیرد

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
رییس فدراسیون فوتبال: عدم نصب تجهیزات VAR در آزادی، امتیاز میزبانی را از استقلال و پرسپولیس می‌گیرد

در صورت عدم نصب تجهیزات مرتبط با کمک داور ویدیویی در ورزشگاه آزادی در آینده، بازی‌های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به ناچار در ورزشگاه‌های دیگر کشور که به این سیستم مجهزند برگزار خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال با تاکید بر این که دو باشگاه پایتخت یعنی پرسپولیس و استقلال نباید از سایر باشگاه‌ها عقب بمانند، گفت: در صورتی که سرخابی‌ها در نصب فناوری کمک‌داور ویدئویی (VAR) اقدامات مقتضی را انجام ندهند، بازی‌های آنها به ورزشگاه‌های مجهز منتقل خواهد شد.

به گزارش ایرنا، نشست نهایی مربوط به فناوری کمک داور ویدئویی به دعوت رئیس فدراسیون فوتبال و با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، دبیرکل فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ و جمع دیگری از مسولان مربوطه برگزار شد.

بحث مفصلی درباره موضوع ضرورت تجهیز ورزشگاه آزادی، ورزشگاه میزبان بازی‌های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به تکنولوژی کمک داور ویدئویی صورت گرفت و موارد مربوط به آن توسط حاضران به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

همچنین مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در این نشست عنوان کرد: موضوع تجهیز ورزشگاه‌ها به سیستم کمک داور ویدیویی جزو الزامات اساسی و قطعی موردنظر فدراسیون است. با توجه به این موضوع، پرسپولیس و استقلال با خیل عظیم هوادارانی که دارند نباید از سایر باشگاه‌ها که فعالانه در این زمینه اقدامات مرتبط را انجام داده‌اند، عقب بیفتند.

وی افزود: در صورت عدم نصب تجهیزات مرتبط با کمک داور ویدیویی در ورزشگاه آزادی در آینده، بازی‌های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به ناچار در ورزشگاه‌های دیگر کشور که به این سیستم مجهزند برگزار خواهد شد. بنابراین تاکید ما ضرورت آماده‌سازی ورزشگاه آزادی است.

تماشاخانه

سایه زلزله هنوز بر سر سایه‌خوش است / وضع روستای کانون زلزله هرمزگان هفت ماه بعد از زلزله (فیلم)

ببینید | صدها هزار بچه لاک‌پشت در برزیل متولد شدند

فیلم های دیگر docReady(function () { if (window.innerWidth کانال عصر ایران در تلگرام
رییس فدراسیون فوتبال: عدم نصب تجهیزات VAR در آزادی، امتیاز میزبانی را از استقلال و پرسپولیس می‌گیرد 2
رییس فدراسیون فوتبال: عدم نصب تجهیزات VAR در آزادی، امتیاز میزبانی را از استقلال و پرسپولیس می‌گیرد 3
رییس فدراسیون فوتبال: عدم نصب تجهیزات VAR در آزادی، امتیاز میزبانی را از استقلال و پرسپولیس می‌گیرد 4