پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

زاهدان

زاهدان

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر تسریع در روند احداث آب‌شیرین‌کن طرح تامین آب اضطراری سیستان و زاهدان تاکید کرد و گفت: افزایش جبهه‌های کاری می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه اثرگذار باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان»، «تسریع در تعیین تکلیف حقوق معلمان خرید خدمات» و «توجه به افزایش حقوق و پرداخت فوق‌العاده به پرستاران کشور» از جمله تذکرات کتبی امروز نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور بود.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: «مرد جوانی که برای 500 میلیارد ریال معادل رمز ارز تتر از سوی سه نفر هدف آدم‌ربایی قرار گرفت، با اقدامات کارآگاهان آزاد شد.»

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: مرد جوانی که برای 500 میلیارد ریال تتر از سوی 3 نفر هدف آدم‌ربایی قرار گرفت، با اقدامات کارآگاهان آزاد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: مرد جوانی که برای 500 میلیارد ریال معادل رمز ارز تتر از سوی سه نفر هدف آدم‌ربایی قرار گرفت، با اقدامات کارآگاهان آزاد شد.

وب‌گاه الف

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با اعلام اینکه اعزام زائران عمره‌گزار 6 استان کشور به پایان رسیده است، از انجام 3 هزار و 750 زائر حج عمره تا ظهر امروز (10 اردیبهشت) با پروازهای هما به عربستان اعزام شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی 1404-1403 با رقابت 12 هزار و 358 داوطلب صبح روز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 در دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آزمون برگزار می‌شود. کارت ورود به جلسه آزمون پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی 1404-1403 هم اکنون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://www.sanjeshp.ir/...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون اقتصادی درباره طرح توسعه منطقه زاهدان در مجلس نکاتی را بیان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع سوریه امروز یکشنبه اعلام کرد که جنگ افزارها و پهپادهای تروریستها را در حومه حلب و ادلب هدف قرار داده است.

وب‌گاه فرارو

عضو هیئت نمایندگان استان سیستان‌وبلوچستان درباره حقابه هیرمند گفت: «به‌موجب معاهده 1352، افغانستان مکلف است در سال‌هایی که بارندگی نرمال است، 830 میلیون مترمکعب آب را به ایران تحویل دهد. در 2 هفته اخیر بارندگی‌های خوبی در حوضه آبریز هیرمند به وقوع پیوست و اکنون آب خیلی خوبی وجود دارد، اما متأسفانه با انفعال دستگاه‌های متولی از جمله کمیساریای آب هیرمند و وزارت امور خارجه حقابه را دریافت...

وب‌گاه مشرق نیوز

برگزاری یک گل‌ریزان در باشگاه ورزشی راه‌آهن با حضور ورزشکاران و هنرمندان پای رئیس مسجدمکی را به تهران باز کرده است!

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحقیقات پلیس برای رازگشایی از قتل مرموز وکیل بابلی که پیکرش در آمل کشف شده بود به دستگیری 5متهم و کشف انگیزه این جنایت منجر شد. تحقیقات پلیس برای رازگشایی از قتل مرموز وکیل بابلی که پیکرش در آمل کشف شده بود به دستگیری 5متهم و کشف انگیزه این جنایت منجر شد. به گزارش عرشه آنلاین، روز جمعه خبری درباره کشف جسد این وکیل دادگستری و بازپرس سابق در آمل منتشر شد. پیکر بی‌جان او در خودرویش در...

وب‌گاه فرارو

سال‌هاست که ذخایر آبی کشور دچار بحران شده و حتی سازمان‌های بین‌المللی هم هشدار‌هایی مبنی‌بر وقوع این بحران در کشور داده‌اند. سیستان‌وبلوچستان یکی از استان‌هایی است که با این بحران دست‌وپنجه نرم می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اکنون بخشی از آب رودخانه هیرمند منحرف می‌شود و در مسیر طبیعی رود ادامه مسیر نمی‌دهد بنابراین می‌طلبد دستگاه‌های متولی به این موضوع ورود جدی پیدا کنند و مسیرهای طبیعی انتقال آب هیرمند را تقویت کنند تا آب بیشتری به حوضه سیستان منتقل شود. یک نماینده مجلس گفت: اکنون بخشی از آب رودخانه هیرمند منحرف می‌شود و در مسیر طبیعی رود ادامه مسیر نمی‌دهد بنابراین می‌طلبد دستگاه‌های متولی به این موضوع...

وب‌گاه مشرق نیوز

آسمان زاهدان این هفته ها شاهد بارش های زیادی بوده که رعد و برق هم یکی از چاشنی های این شرایط آب و هوایی بوده است.

وب‌گاه گسترش

وضعیت بارش های اخیر، توانست تا حدودی، سیستان و بلوچستان را از بحران آب نجات دهد.