پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

زاهدان

زاهدان

وب‌گاه خبر آنلاین

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها از آغاز عملیات حج عمره و اعزام زائران خانه خدا از 11 فرودگاه کشور به سرزمین وحی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت که در عملیات انتقال زائران حج عمره که از روز سوم اردیبهشت ماه 1403 آغاز می‌شود و به مدت 21 روز ادامه خواهد داشت، روزانه 500 زائر به سرزمین وحی عزیمت می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس موسسه تحقیقات آب کشور از پیش‌بینی وقوع سیلاب در 15 استان کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در استان‌های کرمان، یزد و مازندران طی حدود 60 ساعت، 70 تا 90 میلی‌متر بارندگی داشته باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدمهدی ایرانمنش از مجروحان حادثه تروریستی 13 دی‌ماه کرمان که در بیمارستان بستری بود، به شهادت رسید. محمدمهدی ایرانمنش از مجروحان حادثه تروریستی 13 دی‌ماه کرمان که در بیمارستان بستری بود، به شهادت رسید. به گزارش عرشه آنلاین، محمدمهدی ایرانمنش، نوجوانی که در حمله تروریستی 13 دی ماه سال گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شده بود، امروز دوم اردیبهشت ماه به شهادت رسید.

وب‌گاه فرارو

محمدحسین آجیلیان - مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران - در آستانه آغاز عملیات حج عمره 1403، اظهار کرد: این عملیات 10 روزه است و روزی یک پرواز در فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و یک پرواز در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

موثقی نیا گفت: از نظر میزان ذخایر معدنی در رتبه‌های تک رقمی جهان هستیم، اما فقط از 7 درصد این منابع بهره می‌گیریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین آجیلیان در آستانه آغاز عملیات حج عمره 1403، اظهار کرد: این عملیات 10 روزه است و روزی یک پرواز در فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و یک پرواز در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شود. وی با اشاره به فرودگاه‌های عامل حج عمره افزود: زائران خانه خدا در قالب 11 پرواز به ترتیب از فرودگاه‌های مشهد (3 اردیبهشت)، زاهدان (4 اردیبهشت)، اهواز...

وب‌گاه الف

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان از اعلام جرم دادستانی علیه شهرداران کنارک و زاهدان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان سیستان و بلوچستان از اعلام جرم دادستانی علیه شهردار کنارک و زاهدان بر طبق دستورالعمل ترک فعل مدیران خبر داد.

وب‌گاه فرارو

اهالی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان می‌گویند حجم بارش‌هایی که 27 فروردین‌ماه بارید و باعث شد سیل دوباره برگردد، بی‌سابقه بوده؛ بی‌سابقه بودن آن را گزارش‌های سازمان هواشناسی هم تأیید می‌کند: «از 28 تا 30 فروردین‌ماه امسال در پنج ایستگاه باران‌سنجی بارش‌های بالای 200 میلی‌متر ثبت شد؛ ایستگاه زرآباد بیش از 270 میلی‌متر بارش دریافت کرد که پیش از آن سابقه نداشته است.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حسین ریگی، کارگردان سینما که با فیلم «میرو» در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده بود، درباره اولین تجربه‌های کتابخوانی خود در دوران نوجوانی گفت: در زاهدان بود که اولین کتاب غیردرسی‌ام را خواندم. آن زمان که زاهدان از نظر دسترسی به کتاب خوب شرایط مناسبی نداشت من «سینوهه» را مطالعه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: با توجه به آب بردگی کیلومتر 18 راه آهن زاهدان - میرجاوه این مسیر تا اطلاع بعدی بسته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت که با توجه به آب بردگی کیلومتر 18 راه آهن زاهدان - میرجاوه این مسیر تا اطلاع بعدی بسته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) و مهرآباد از سرگرفته شد. پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) و مهرآباد از سرگرفته شد. ایرنا نوشت: هم اکنون پرواز تهران - تفلیس ساعت 10:30 صبح در فرودگاه امام در حال صدور کارت پرواز می‌باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت عملیات وعده صادق نمایش اقتدار ایران بود. بهتر است که اسرائیل و هم پیمانانش دست از ماجراجویی و شیطنت علیه ایران بردارند، چرا که در غیر این صورت پاسخ ایران محکم‌تر و عملیات پیچیده‌تری را علیه آنان انجام خواهیم داد.

وب‌گاه فرارو

این حجم از خسارت در حالی است که با توجه به پیش بینی پذیر بودن این سیلاب‌ها مشخص نیست چرا برای هدایت و مدیریت آن چاره‌ای اساسی اندیشیده نمی‌شود؟ و منطقه محروم سیستان و بلوچستان باید هر سال از این ناحیه آسیب ببیند؟.